کد خبر: ۸۴۳۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش:
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اينكه آخرين حربه‌هاي دشمنان عليه نظام انقلاب اسلامي تحريم و فشارهاي اقتصادي گفت: از فشار اقتصادي دشمن هم عبور خواهيم کرد منتهي بايد استقامت و صبر کنيم و به توصيه‌هاي رهبر گوش کنيم.
به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين آل هاشم در مراسم گراميداشت هفتاد و هفتمين سالگرد تاسيس دانشگاه دافوس (دانشگاه فرماندهي و ستاد آجا) که صبح امروز در اين دانشگاه برگزار شد با بيان اينکه تاريخ هشت سال دفاع مقدس ما پر از دوراني است که با رشادت و غيرت دلاورمردان سرود عشق را زمزمه کردند، اظهار داشت: ما نبايد رشادت‌هاي اين عزيزان را فراموش کنيم، حقيقت امر اين است که اگر رشادت‌هاي شهدا به خوبي به مردم معرفي شود و بر کلمه‌اي کليشه‌اي و بيان سطحي محدود نشود، بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خواهد داشت.

رئيس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش با اشاره به اينکه يکي از خصوصيات انسان، ذهن فراموش شدني‌اش است، گفت: برگزاري ايام خاص که يادآور دلاوري شهداي گرانقدر باشد، بسيار ارزشمند است.

آل هاشم تصريح کرد: ‌بايد اين رشادت‌هاي دلاور‌مردان دفاع مقدس را به نسل جديد معرفي کنيم چرا که نسل جديد در آينده با خاطرات آنها روبرو خواهند شد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنانش ضمن گراميداشت سالروز تاسيس دانشگاه دافوس اظهار داشت: يکي از کارهاي ارزشمند ادغام دافوس بود که همه نيروها در يک جا جمع شدند و از صميميت،‌ همدلي و آشنايي فرهنگ‌هاي يکديگر بهره کافي را بردند.

وي با اشاره به سنگ‌اندازي‌هاي عده‌اي از اشخاص در اوايل انقلاب نسبت به پيشرفت دانشگاه دافوس افزود: شهيد صياد شيرازي با ورودش به دانشگاه دافوس عزتي عظيم بخشيد و اساتيد و دانشجويان غيورمندي را در اين دانشگاه جمع کرد و به جبهه‌ها فراخواند‌.

وي همچنين با بيان اينکه دافوس بعد از انقلاب به اندازه‌اي رشد و پيشرفت کرد که حتي برادران سپاه تقاضاي حضور سپاهيان را در دافوس داشتند، بيان داشت: يکي از ويژگي‌هاي خاص اين دانشگاه بعد از انقلاب اسلامي توجه ويژه و دستورالعمل‌ها آيين نامه‌ها است و امروز توانايي‌هاي طراحي عمليات‌هاي مختلف را در اين دانشگاه صورت مي‌گيرد‌.

آل هاشم در بخش ديگري از سخنان خود به وضع تحولات آسيايي جنوب غربي و شمال آفريقا در دو سال اخير اشاره کرد و افزود: بنابر تعبير مقام معظم رهبري امروز دنيا در يک پيچ تاريخي بزرگ قرار گرفته است؛ مقطعي که بدون ترديد آينده جهان اسلام و مسلمانان را تحت تاثير قرار خواهد داد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش همچنين تصريح کرد: تحولات و موج بيداري اسلامي به دليل برخورداري از ماهيت اسلامي منافع دشمنان اسلام را با چالش مواجه کرده است، به ويژه آمريکا و رژيم صهونيستي بيش از سايرين احساس تهديد عليه منافع خود مي‌کنند‌.

آل هاشم با بيان اينکه در طول يک سال گذشته دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران خصومت‌ها و دشمني‌هاي خودشان را بر ايران تشديد کرده‌اند، اظهار داشت: ماهيت الهام بخش انقلاب اسلامي جهان اسلام را متاثر کرده است و امروز فرياد آزادي از سوي کشورهاي مسلمان به خوبي دريافت شده است؛ امروز انقلاب اسلامي به جهان صادر شده است و به همين دليل کينه و خصومت دشمنان عله نظام جمهوري اسلامي در اوج خود قرار دارد و نيز به  حال قوه الهي دشمنان در اين مرحله هم راه به جايي نخواهند برد و پيروزي قطعي از آن مسلمانان جهان خاهد بود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه به راه حل‌ها و کارها براي مقابله با خصومت‌هاي دشمنان اشاره کرد و افزود: همدلي و با هم بودن، مطيع محض اوامر فرمانده کل قوا،‌ توجه ويژه به جانان از جمله مقوله‌هايي است که مي‌توانيم مقابل اين هجمه‌ها و فشار به آن توجه کنيم و سربلند بيرون بياييم.

آل هاشم خطاب به دانشجويان دانشگاه افسري گفت:‌ در مسئوليت خود توجه ويژه‌اي به جان داشته باشيد چرا که دشمنان امروز جوانان را مورد هدف قرار داده است؛ دشمنان از هر طريقي و راهي عليه اسلام سنگ‌اندازي مي‌کنند‌.

آل هاشم اضافه کرد: دشمنان يک روز قرآن را در آمريکا آتش مي‌زنند و يک روز به ساحت مقدس پيامبر (ص) جسارت مي‌کنند و اين جنات‌ها ادامه همان مسيري است که در طول زندگي پيامبر دشمنان بر او رو مي‌داشتند، مردم و ملت‌ها بيدار شدند و موج بيداري جهت جلوگيري از اهانت‌ها به ساحت پيامبر حتي در کشورهاي غربي هم به پا خواسته است.

وي در ادامه با اشاره به سخنان مضحک وزير خارجه آمريکا مبني بر اينکه ما در کشورمان آزادي بيان داريم و نمي‌توانيم جلوي ساخت فيلم موهن را بگيريم، گفت: اين که آزادي بيان نيست که در مورد بعضي مطالب بايد صحبت کرد و در مورد بعضي مطالب سکوت.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش آخرين حربه‌هاي دشمنان عليه نظام انقلاب اسلامي را تحريم و فشارهاي اقتصادي دانست و افزود: متاسفانه در اين قضايا (مشکلات اقتصادي) افراد اخلال‌گر و سودجو در داخل کشور به اين حرکت دشمن کمک کرده‌اند؛ تحريم موثر است اما افراد سودجو و اخلال‌گر در داخل هم به اين حرکت‌هاي دشمن کمک کرده‌اند.

وي تاکيد کرد: از اين مرحله هم عبور خواهيم کرد متنهي بايد صبر و استقامت کنيم و به فرامين مقام معظم رهبري در مسائل اقتصادي توجه داشته باشيم؛ هر کس در راه خدا صبر کند مورد  عنايت خدا هم هست.

آل هاشم در پايان با بيان اينکه در مسائل اقتصادي بايد به توصيه‌هاي رهبر گوش کنيم، خاطرنشان کرد: درود مي‌فرستيم بر روح پر فتوح امام خميني (ره)‌ که با تدابير خود نظام انقلاب اسلامي را رقم زد و جوانان عزيز بايد به نحو احسن بر قدر دان اين نعمت گرانقدر باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها