کد خبر: ۸۴۳۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
وقتی که اصلاح طلبان خود را به کوچه علی چپ می زنند:
هرچند نمی‌توان انتشار مصاحبه رضاخاتمی و ادعای مضحک آن را بر براندازانه نبودن تحرکات و مواضع اصلاح طلبان در وقایع سال 88 را فقط گفتگوی صفحه پرکن عنصر فعال در فتنه 88 در یک روزنامه دانست و انتشار این سخنان در اصل نوعی پازل چینی این طیف سیاسی شکست خورده برای انتخابات آتی ریاست جمهوری می باشد اما بازخوانی وقایع و سخنان مسئولین و رهبری معظم انقلاب در خصوص نقشه آمریکایی صهیونیستی فتنه 88 پاسخی مناسب به تمامی متوهمان تاریخ است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هرچند نمی‌توان انتشار مصاحبه رضاخاتمی و ادعای مضحک آن را بر براندازانه نبودن تحرکات و مواضع اصلاح طلبان در وقایع سال 88 را فقط گفتگوی صفحه پرکن عنصر فعال در فتنه 88 در یک روزنامه دانست و انتشار این سخنان در اصل نوعی پازل چینی این طیف سیاسی شکست خورده برای انتخابات آتی ریاست جمهوری می باشد اما بازخوانی وقایع و سخنان مسئولین و رهبری معظم انقلاب در خصوص نقشه آمریکایی صهیونیستی فتنه 88 پاسخی مناسب به تمامی متوهمان تاریخ است.

توطئه هماهنگ شده بین فتنه گران داخلی با محوریت جریان اصلاحات و در خارج دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تا به آنجا مشهود است که در اعترافات و اسناد منتشر شده از همکاری بسیاری از لیدرهای و تئوریسین های دوم خرداد با سرویس های جاسوسی غرب و حتی گرفتن هزینه های کلان از این سرویس ها برای ساماندهی اغتشاشات و براندازی نظام به خوبی خود وقایع را معین می نماید.



حال فراغ از قصد اصلی شخصی چون رضا خاتمی که به دستور بزرگانش سعی در ماهی گیری از آب گل آلود به وجود آورده شده را دارد نگاهی بر سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص هدف استکبار جهانی و همکاری با عناصر داخلی حتی از سر غفلت به درستی بیان گر لین دسیسه می باشد:

"در قضاياى فتنه هم همين جور. بعضى در اين فتنه و در اين جنجال وارد شدند، نفهميدند اسم اين براندازى است؛ نفهميدند اين همان فتنه است كه اميرالمؤمنين فرمود: «فى فتن داستهم بأخفافها و وطئتهم بأظلافها و قامت على سنابكها».فتنه خرد و نابود ميكند كسانى را كه زير دست و پاى فتنه قرار بگيرند."
(بيانات در ديدار دانشجويان و جوانان استان قم‌ 89/8/4)

"هدفهائى كه آنها[دشمنان] دنبال ميكردند، در درجه‌ى اول، سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهورى اسلامى بود. هدف اول، براندازى بود. هدف بعدى اين بود كه اگر براندازى نظام جمهورى اسلامى تحقق پيدا نكند، انقلاب را استحاله كنند؛ يعنى صورت انقلاب باقى بماند، اما باطن انقلاب، سيرت انقلاب، روح انقلاب از بين برود. در اين زمينه خيلى تلاش كردند؛ كه آخرين نمايشنامه‌ى آنها كه روى صحنه آمد، همين فتنه‌ى 88 بود. در حقيقت، يك تلاشى بود. يك عده‌اى در داخل، به خاطر حب به نفس، حب به مقام - از اين قبيل امراض خطرناك نفسانى - اسير اين توطئه شدند. من بارها گفته‌ام؛ طراح و نقشه‌كش و مدير صحنه، در بيرون از اين مرزها بود و هست. در داخل با آنها همكارى كردند؛ بعضى دانسته، بعضى ندانسته."
(خطبه‌های نماز جمعه تهران 89/11/15)

در همین خصوص در قسمتی از گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فتنه 88 آمده است:

" مصطفی تاج‎زاده نیز در نمایشگاه مطبوعات 1387 طی اظهاراتی علنی می‎گوید: «چنان‎چه فاصله آرای کاندیداها زیاد باشد، قطعا تقلب رخ داده است». ‏در همین راستا ابطحی نیز در اعترافات خود گفته است: «اصلاح‎طلبان برای باخت احتمالی برنامه‎ریزی کرده بودند که از ماه‎‏ها قبل مساله تقلب را مطرح کنند، کمیته صیانت از آرا تشکیل دهند که اگر رای نیاوردند از آن‎استفاده کنند تا ‏حداقل انتخابات را به مرحله دوم بکشانند». جالب‎تر از همه اظهار نظر مربوط به مهدی‎هاشمی است که در 20 خرداد 1388 است که به زنگنه می‎گوید: «همه ‏چیز را برای صیانت از آرا آماده کرده و یک اتاق جنگ درست کرده‎ام». مقصود مهدی‎هاشمی در این‎جا پروژه‎ای است که می‎توان آن را پروژه ارتباط پیامکی خواند. چند روز پیش از انتخابات، پروژه‎ای مبنی‎بر ارتباط پیامکی لحظه به لحظه با نمایندگان موسوی حاضر در پای صندوق‎های رأی، که توسط مهدی‎هاشمی‎طراحی و نرم‏افزاری هم برای آن نوشته شده بود، کشف شد. این پروژه جهت رصد مستمر و دائمی‎حوزه‎های اخذ رأی و ابطال آرای صندوق‎هایی که رای موسوی در آن پایین بود، پیش‎بینی شده بود که در شب 21 خرداد مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفت و خنثی شد. نکته مهم در اینجا این است که جریان فتنه در ایام انتخابات سال 88 کاملا نسبت به این موضوع که تقلبی صورت نگرفته و باخت موسوی محصول عدم اقبال مردم به او بوده، علم کامل داشت اما با هدف استفاده از ظرفیت وی برای انجام پروژه کودتای مخملی و به خیابان کشاندن بخشی از مردم، به طور سیستماتیک و سازماندهی شده بحث تقلب را به وی القا کرد. به عنوان نمونه یافته های های اطلاعاتی مفصلی وجود دارد که نشان می دهد مجموعه نظرسنجی های ارائه شده به موسوی از جانب مهدی هاشمی جعلی و با هدف آماده کردن ذهن وی برای طرح بحث تقلب بوده است. همچنین یک کد اطلاعاتی دیگر وجود دارد که نشان می دهد یکی از استراتژیست های برجسته جریان دوم خرداد یک هفته قبل از انتخابات می گوید: «ما آنقدر رای نداریم که انتخابات را ببریم اما آنقدر رای داریم که کشور را به هم بریزیم». علاوه براین، افرادی مانند محمد خاتمی و موسوی خویینی ها قبل از انتخابات به صراحت گفته بودند که عقیده ندارد نه موسوی و نه هیچ کس دیگر قادر به پیروزی بر احمدی نژاد باشد و تاکید کرده بودند که دولت وی تکرار خواهد شد. بنابراین، طرح موضوع تقلب از جانب سران جریان اصلاحات یک دروغ گویی عمدی با هدف پیش برد پروژه کودتای مخملی بوده است نه شبهه ای که آنها مایل به رفع آن باشند."

متن کامل گزارش کمسیون اصل 90 را درباره فتنه 88 را از اینجا بخوانید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۲
به پایان 16 سال افراطی گری راست و چپ نزدیک میشویم در انتخابات سال آینده این مردم هستند تکلیف را روشن میکنند نه گروها که در انتخابات مجلس گروهها وزن خودرا در بین مردم متوجه شدند پس زیادی رجز نخوانند.
پاسخ
بیتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
آفرین،درست میگید!
hamed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۷
۶
وقتی که اصلاح طلبان خود را به کوچه علی چپ می زنند: .....

مواظب تیتر زدن باشید؛ علی چپ یعنی چی !1؟؟
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
آفرین حامد.....احسنت بر این تیزبینی....کاش برایشان میگفتی علی چپ به چه معناست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۴
احسنت بسیار زیبا بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۳
این یارو اصلا صلاحین عقلی داره که مصاحبه می کنه. متاسفم برای اون روزنامه ای که با ایشون مصاحبه گرفتن.
اصلاحات مرد تموم شد. خواهشا زندش نکنین
پاسخ
Mansoor
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۳
۴
آنکس که نداند و بداند ک نداند
حیف است چنین ...ی زنده بماند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۳
راست و چپ در این کشور مثل خنجری هستند برای نابودی این کشور و اسلام .زنده و پایدار باد خط مستقیم روح الله و سید علی
پاسخ
gavad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
لطفا در مواقع تیتر زدن کمی دقت کنید واصطلاحاتی که در بین عوام جا افتاده واز ناحیه ی دشمنان شیعه وارد فرهنگ ما شده استفاده نکنید. منظور .....چپ
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چرا از اصلاح طلبان می ترسید بگزارید انتخابات شرکت کنند و دوباره مفتضح بشن ومعلوم بشه حق با کیست
پاسخ
تینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ناشناس من روح الله وسید علی رو دوست دارم ولی تو خود زنی نکن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خاک بر سرتون با اون تیتر مسخرتون... علی چپ ؟؟؟ باباتون چپ
پاسخ
رو ح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
عبارت : ظاهرا تعبیر درستی نیست اگر اشتباه میکنم بفرمایید!
پاسخ
مهدی شبان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
منظورتان کوچه عمر چپ بوده
آخه چطور حزب اللهی هستید و علی را چپ میدانید؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها