کد خبر: ۸۴۲۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
علي فتح‌ا...‌زاده در آخرين مصاحبه‌اي كه با يكي از سايت‌ها انجام داد به موضوع مهمي اشاره كرد. وي گفت كه در نيم فصل مي‌توانيم 3 بازيكن خود را از ليست خارج كنيم و 3 بازيكن جديد به خدمت بگيريم. طبق قوانين آبي‌ها مي‌توانند بازيكنان خود را با ديگر تيم‌ها معاوضه كنند و يا اقدام به جذب بازيكن آزاد كنند. 
به گزارش رجانیوز، از آنجا كه فريدون زندي هم از استقلال رفته اين باشگاه مي‌تواند با يك بازيكن آزاد وارد مذاكره بشود. در همين اثنا احتمال خروج نام 3 بازيكن استقلال در نيم فصل نيز هر از گاهي شنيده مي‌شود تا به نوعي خبر فتح‌ا...‌زاده تاييد بشود. علي حمودي، جي‌لويد ساموئل و ليام ردي بازيكناني هستند كه شايد در نيم فصل با بازيكنان ديگر تيم‌ها معاوضه بشوند يا بازيكنان آزاد جاي‌شان را بگيرند. در ذيل وضعيت هر 3 بازيكن را مورد بررسي قرارمي دهيم تا به اين نتيجه برسيم كه آيا جدايي آنها از استقلال ممكن خواهد بود يا خير؟! 
 
علي حمودي 
 
اين بازيكن اخيرا از باشگاه‌هاي آلماني پيشنهاد‌هايي دريافت كرده است. اينكه پيشنهاد‌هاي رسيده كه رسانه‌اي هم شده درست است يا غلط به زودي مشخص خواهد شد. در سايت‌هاي رسمي دو باشگاهي كه اعلام شد حمودي را مي‌خواهند اثري از نام اين بازيكن ديده نمي‌شود اما با توجه به اينكه خبر او رسانه‌اي شده دور از ذهن نيست كه پاي يك مديربرنامه كه با باشگاه‌هاي آلماني در ارتباط است وسط باشد. چنانچه حمودي از استقلال جدا شود اين تيم دچار مشكلات آن چناني نخواهد شد چرا كه آبي‌ها جانشين مناسب براي جايگزين كردن دارند. خسرو حيدري هم مي‌تواند در دفاع راست بازي كند وهم در هافبك راست بنابراين اگر حمودي از استقلال به تيم‌هاي آلماني برود مشكل حادي پيش نخواهد آمد و آبي‌ها مي‌توانند به جاي وي بازيكني را هم جذب كنند. دور از ذهن نيست كه مهاجم دلخواه استقلال از اين طريق جذب بشود. 
 
جي لويد ساموئل 
 
اين بازيكن از ابتداي فصل هم مورد توجه امير قلعه‌نويي قرارنداشت. شايد اگر اصرارهاي فتح‌ا...‌زاده نبود ساموئل همان ابتداي فصل از استقلال جدا مي‌شد. امير علاقه چنداني به بازي ساموئل ندارد و اين بازيكن برخلاف فصل قبل در تفكرات سرمربي استقلال جاي نگرفته است. البته قلعه‌نويي در چند بازي به اجبار ساموئل را بازي داد اما همانطور كه ديديم در بازي‌هاي اخير ساموئل بارديگر نيمكت نشين شد. شايعاتي مبني برمعاوضه اين بازيكن با يك مهاجم ليگ برتري وجود دارد. چندي قبل گفته شد كه ساموئل به احتمال زياد با محمد غلامي مهاجم تيم سپاهان كه تنها 100 دقيقه براي اين تيم بازي كرده معاوضه خواهد شد. البته مسوولان باشگاه استقلال مذاكره با غلامي را تاييد نمي‌كنند اما بايد منتظر ماند و ديد استقلال جاي اين بازيكن دنبال چه كسي است. آيا اينكه گفته مي‌شود آبي‌ها عنايتي را به استقلال مي‌آورند صحت دارد يا خير؟! شايد ساموئل برخلاف تصورات با باشگاه مس كرمان معاوضه شد. 
 
ليام ردي 
 
سفرردي به كشورش مي‌تواند برشايعه بازنگشتن او بيفزايد. ردي تصور مي‌كرد به خاطر قد و قامت بلندش در استقلال به دروازه‌بان اول تبديل خواهد شد. 
 
شايد هم مديربرنامه ايراني‌اش هرگز به او نگفته بود كه يگانه دروازه‌بان آماده فوتبال ايران عضو باشگاه استقلال است و ردي مي‌پنداشت كه به محض عقد قرارداد با استقلال در قفس توري قرارمي گيرد. ردي از وضع موجود به شدت ناراحت است و سفرش به كشور استراليا نيز به همين دليل است. اگر او برنگردد استقلال شايد جايش يك دروازه‌بان بگيرد. يكي از سايت‌ها نوشته بود كه آبي‌ها ميثاق معمارزاده را هدف قرارداده‌اند.
 
البته اگر دروازه‌باني هم جذب نشود مشكلي براي استقلال ايجاد نخواهد شد چون اصولا مهدي رحمتي بلد است چطوردروازه‌باني كند كه احيانا مصدوم نشود. اين دروازه‌بان استراليايي نيز گزينه مناسبي براي جا به جايي‌هاي ميان فصل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها