کد خبر: ۸۴۱۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
توپخانه رژیم صهیونیستی گلدسته‌های مسجد«الهدی» در منطقه خزاعه واقع در شرق خان یونس را گلوله‌باران کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز بیش از 10 گلوله توپخانه به نزدیکی مسجد «عمار بن یاسر» در شرق شهر خان یونس اصابت کرد که طی آن یک شهروند زخمی و به مرکز درمانی ناصر انتقال داده شد.

بر اساس این گزارش، توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین گلدسته مسجد الهدی در خزانه واقع در شرق خان یونس را هدف قرار داد و همچنین خسارت‌های مادی به مایملک شهروندان وارد آورد.

از سوی دیگر گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس و گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی صبح امروز تعدادی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزات دو روز گذشته این رژیم، هدف قرار دادند.

این گردان‌ها اعلام کردند که با خمپاره و موشک تعدادی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و این حمله آنها در پاسخ به حمله دیروز این رژیم به رفح است که طی آن چندین نفر زخمی شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که شب گذشته بر اثر هدف قرار دادن یک دستگاه موتور سیکلت در غرب شهر رفح یک نفر که جسد وی کاملا سوخته شده بود، به شهادت رسید و 10 نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی دو مبارز فلسطینی را که سوار بر یک موتور سیکلت بودند، با یک فروند موشک هدف قرار داد.

در همین راستا «اشرف القدره» سخنگوی رسمی وزارت بهداشت غزه گفت که ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در نوار غزه از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کند و این منطقه را به آزمایشگاهی برای سلاح‌های خود تبدیل کرده است.

وی بار دیگر از نهادهای بین‌المللی و محلی حقوق بشر و سازمان صلیب سرخ خواست تا سلاح‌هایی که ارتش علیه ساکنان نوار غزه استفاده می‌کند، فاش کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها