کد خبر: ۸۴۱۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: تيم ملي به همدلي تمامي اهالي فوتبال نياز دارد تا مقابل کره جنوبي پيروز شود.
منصور پورحيدري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از شکست تيم ايران مقابل لبنان، کفاشيان تصميم گرفت که کي روش کارش را در تيم ملي ما ادامه دهد، در چنين شرايطي همدلي در بين تمامي عوامل فوتبال از مطبوعات گرفته تا باشگاه ها بايد وجود داشته باشد و از تيم ملي بايد حمايت کنيم تا در بازي مقابل کره جنوبي، 3 امتياز را بگيريم، البته بازي ساده اي نيست و کار خيلي سختي داريم.

وي افزود: کره جنوبي هميشه شرايط خوبي در مسابقات مقدماتي جام جهاني داشته و در سال هاي اخير همواره به جام جهاني صعود کرده است. در اين ديدار همدلي همه ارکان فوتبال و بازيکنان تيم ملي خيلي مهم است و همه بايد از تيم ملي حمايت کنند.


پورحيدري تصريح کرد: خودم اعتقاد داشتم که کي روش هرچند مربي بزرگي است و با تيم ها و بازيکنان بزرگي کار کرده، اما تفکراتش به فوتبال ما نمي خورد. الان که قرار شده کي روش همچنان در فوتبال ما کار کند، همه بايد از او و تيم ملي حمايت کنيم.


سرمربي سابق تيم ملي اظهار داشت: فوتبال ما گاهي اوقات کارهايي مي کند که کسي فکرش را نمي کند. الان هم مي شود کره جنوبي را شکست داد و پيروزي در اين ديدار دور از دسترس نيست. به هرحال کي روش تيمش را انتخاب کرده و با همين نفرات قرار است به مصاف کره جنوبي برود و بايد از اين مجموعه حمايت کنيم تا موفق شود.


وي افزود: پرشدن ورزشگاه آزادي در اين ديدار خيلي مهم است و به تيم ملي کمک زيادي خواهد کرد، چون تيم هاي شرق آسيا اصولا از حضور تماشاگران هراس دارند و به لحاظ روحي و رواني به مشکل مي خورند. هواداراني که به استاديوم مي روند، از دقيقه يک تا 90 بايد تيم ملي را تشويق و حمايت کنند و شعارهاي قرمز و آبي را کنار بگذارند.


پورحيدري اظهار داشت: هواداران بايد همدل و يکدل شوند و فقط تيم ملي را تشويق کرده و سليقه اي برخورد نکنند. تماشاگران بايد فقط و فقط در اين بازي از تيم ملي حمايت کنند.


وي ادامه داد: نکته مهم براي تيم ملي اين است که در اين اردو بچه ها از نظر روحي و رواني خسته نشوند. اين اردو در تهران است و بايد برنامه هايي براي بازيکنان در نظر بگيرند که کاملا شاداب و سرحال به مصاف کره جنوبي بروند.


سرمربي سابق تيم ملي گفت: کي روش در اين بازي روي علي کريمي حساب کرده و احساس نياز کرده و به اردو دعوتش کرده است. معمولا مربيان تيم ملي بازيکناني که در تيمش بازي نمي کند را به تيم ملي دعوت نمي کنند. اما شرايط علي کريمي فرق مي کند. من علي را خوب مي شناسم، بچه خيلي خوب و علاقمند به فوتبال کشورمان است و بسيار هم مودب است. سرمربي تيم ملي احساس کرده که علي کريمي در اين مقطع مي تواند به تيم ملي کمک کند و به همين دليل او را دعوت کرده است.


پورحيدري بيان داشت: ما بايد به تصميم کي روش احترام بگذاريم و از اين تصميم سرمربي تيم ملي حمايت کنيم. البته در حال حاضر فشارهاي زيادي روي کريمي وجود دارد و کي روش بايد با او صحبت کند تا به لحاظ روحي آماده اين ديدار شود، چون اگر کريمي در شرايط خوبي باشد، خيلي تاثيرگذار است چون علي کريمي بازيکن بزرگ و باتجربه اي است.


وي گفت: بازيکنان باتجربه و بين المللي ما مثل علي کريمي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و مسعود شجاعي در بازي با کره جنوبي خيلي مي توانند به تيم ملي ما کمک کنند. فقط بايد اين بازيکنان در شرايط روحي مطلوبي باشند.


پورحيدري تصريح کرد: نکونام روز به روز بهتر مي شود و از نظر آمادگي بدني و فني شرايط مطلوب تري پيدا مي کند، تيموريان با دوندگي و جنگندگي اش در ميانه زمين خيلي مي تواند موثر باشد. شجاعي هم بازيکن خوب و بزرگي است و اگر آماده باشد مي تواند به تيم ملي کمک کند.


وي خاطرنشان کرد: علي کريمي که تجربه و توانايي هايش مي تواند به تيم ملي در بازي حساسي که مقابل کره جنوبي داريم، کمک زيادي بکند. اميدوارم بازيکنان ما به لحاظ روحي در شرايط خوبي باشند تا با حمايت هواداران روز سختي براي کره جنوبي رقم بزنيم و اين 3 امتياز با ارزش را در تهران بگيريم و به صعود به جام جهاني اميدوار شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها