کد خبر: ۸۴۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۰۴ بهمن ۱۳۸۹

انگ سیاسی کاری در حالی به موافقان قانون استقلال ری زده می شود که با نگاهی به سوابق برخی مخالفان دو آتشه این قانون مشخص می شود چه کسانی سابقه سیاسی کاری دارند.

به گزارش ری آنلاین، با گذشت بیش از یک دهه از تصویب قانون استقلال ری، هنوز این قانون اجرا نشده و شهرری علی رغم آن که در تقسیمات کشوری به عنوان یک شهر قرار دارد از برخورداری از شورای شهر مستقل محروم است.

اما اکنون که موانع اجرای این قانون برداشته شده و اجرای قریب الوقوع آن محتمل است، برخی مخالفان با تمسک به حیله‌های گوناگون در تلاشند تا از اجرای این قانون جلوگیری کنند.

زدن انگ سیاسی کاری به موافقان این قانون، یکی از این روش هاست که البته در حالی صورت می‌گیرد که افرادی که در این عمل خلاف اخلاق از همه پیشی گرفته اند بیش از همه سابقه سیاسی کاری را دارند.

یکی از این افرادی که در مخالفت با استقلال ری گوی سبقت را از همه ربوده است و سخن گویی این جریان را به عهده گرفته است، علیرضا باقری، دبیر دبیران شورایاری محلات شهرری است.

این فرد که مسئولیت توهین به موافقان و حمایت از مخالفان را عهده‌دار شده است یکی از کسانی است که به مناسبت‌های گوناگون موافقان استقلال ری را سیاسی کار می‌خواند.  

وی که خود را عصاره شورایاران می‌داند، در مصاحبه‌های مختلف از طرف همه شورایان نظر داده و بر مخالفت آن ها با استقلال ری تأکید می‌کند.

این سخنگویی خود خوانده در حالی صورت می‌گیرد که تعدادی از شورایاران شهرری بر موافقت خود با استقلال شهرری تأکید کرده‌اند.

باقری در یکی از مصاحبه‌هایش ضمن استهزاء و انتقاد از حضور مسئولین ری در مساجد و گفتگو با مردم، بحث استقلال ری را سیاسی می‌خواند.

اما جالب آن که این فرد که داعیه‌دار خدمت به مردم است سوابق نه چندان جالبی در حمایت از افراد و احزابی دارد که به عدم توجه به قشر مستضعف شهره‌اند.

باقری یکی از اعضای فعال دفتر حزب کارگزاران سازندگی در شهرری بوده است که حتی در این راه موفق به دریافت لوح تقدیر از مظهر خدمت به مستضعفان(!) یعنی غلامحسین کرباسچی که در انتخابات اخیر رییس ستاد کروبی بود و با سیاسی کاری در روز انتخابات به موسوی رای داد، نیز شده است.

ادعای پیگیری دغدغه‌های مردم محروم توسط این فرد در حالی صورت می گیرد که اتفاقاً حزب کارگزاران سازندگی یکی از گروه های سیاسی معروف به بی توجهی به محرومان بوده است؛ تا جایی که یکی از سران این حزب بر له شدن اقشار محروم جامعه زیر چرخ توسعه به عنوان ملزومات توسعه سخن گفته بود.

نوع موضع گیری این حزب و روسای آن در ماجرای فتنه پس از انتخابات نیز بر کسی پوشیده نیست. حال جالب است این فرد که سابقه فعالیت سیاسی در حزب اشرافی و ضد مستضعف کارگزاران را دارد هم زمان ادعای خدمت به مردم محروم و هم چنین عدم سیاسی کاری را بر زبان می داند.

شاید لازم باشد جناب آقای باقری پیش از آن که سخن گویی شورایاران زحمت کش و خدوم را به عهده بگیرد و بر طبل سیاسی کاری موافقان قانون بکوبد، توضیحاتی درباره سوابق سیاسی خود و نحوه خدمات خود به مردم شریف شهرری در قالب این حزب بدنام که جمعی از مسئولان و اعضای شورای مرکزی آن در دادگاه های جمهوری اسلامی سابقه محکومیت دارند، ارایه کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها