کد خبر: ۸۴۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
می دانم مردم به خاطر نتایج نه چندان خوب تیم ملی ناراحت هستند اما ما به حمایت همه جانبه آنها نیاز داریم و مطمئنم مردم هم ما را تنها نمی گذارند
آندرانیک تیموریان
ok
سایت گل -  در بین بازیکنان لژیونر و ملی پوش، آندرانیک تیموریان بازیکن تیم الخریطیات قطر تنها لژیونری است که از ابتدای اردوی تیم ملی در محل کمپ تیم های ملی حاضر شده و زیر نظر کار فنی خود را برای بازی با کره جنوبی آماده می کند.
تیموریان در گفتگو با سایت گل درباره اردوی تیم ملی می گوید:« چند روزی است تمرین می کنیم اما هنوز تیم کامل نیست و بازیکنان لژیونر اروپایی هنوز نیامده اند. قطعا با حضور آنها شرایط تمرین بهتر می شود و کادر فنی می توانند کارهای تاکتیکی را اجرا کنند.»

آندو درباره بازی حساس با کره جنوبی هم می گوید: « بچه ها هم قسم و همدل شده اند کره جنوبی را شکست بدهیم. راه صعود ایران از این بازی حساس می گذرد و باید سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم. می دانم مردم به خاطر نتایج نه چندان خوب تیم ملی ناراحت هستند اما ما به حمایت همه جانبه آنها نیاز داریم و مطمئنم مردم هم ما را تنها نمی گذارند و با حضورشان یار دوازدهم تیم ملی می شوند.»


بازیکن ایرانی الخریطیات قطر که تیمش در لیگ ستارگان دو باخت و یک مساوی کسب کرده درباره وضعیتش در این تیم می گوید:« شرایط من در تیم خوب است و بازیهای خوبی برای تیم انجام داده ام و فکر می کنم بازیکن مفیدی بوده ام. اما وضعیت تیم مان در جدول خوب نیست چون دو بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند وما مشکل گلزنی داریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها