کد خبر: ۸۴۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
طعنه های نکونام به مجیدی
نکو که هنوز در بین استقلالی ها از محبوبیت چندانی برخوردار نیست ، احتمالا در انجام این مصاحبه کمی بی احتیاطی کرده است
جواد نکونام
ok
سایت گل – همین چند روز پیش بود که امیر قلعه نویی کدهایی از هواداران عده ای خاص در ورزشگاه ها داد و صراحتا اعلام کرد سوزوکی و لپ تاپ ندارد به کسی بدهد تا تشویقش کنند.
 به گزارش گل  در ادامه حرفهای امیر ،جواد نکونام  کاپیتان تیم ملی و خرید  شاخص این فصل استقلال هم در مصاحبه اخیرش به نکته جالبی اشاره کرده که انگار سوژه مورد نظر او ریشه های مشترکی با آنچه  منظور امیر قلعه نویی بود،دارد.
 نکونام  در مصاحبه اش با ایسنا گفته:«برخی بازیکنان تنها به خاطر دلایلی خاص حمایت می شوند اما من نه آی پد دارم   و نه اینکه می توانم  با پول سکوها را بخرم.»
 چنانچه سوزوکی را از جمع اقلام نام برده شده فاکتور بگیریم وجود لپ تاپ و آی پد در لیست اقلام هدیه داده شده به افراد خاص نشان می دهد  فرد یا افرادی که چنین حرکتی کرده اند به لحاظ برخورداری از چنین اقلامی پشتوانه مناسبی دارند !

اما موضوع این نیست. موضوع اصلی این است که او هم مثل قلعه نویی (که البته حالا با مجیدی در مرحله آشتی است ) پیکان حمله را به سمت فرهاد مجیدی گرفته است. نکو که هنوز در بین استقلالی ها از محبوبیت چندانی برخوردار نیست ، احتمالا در انجام این مصاحبه کمی بی احتیاطی کرده است. او که به دلیل عدم حضور در دو تیم پرسپولیس واستقلال در دوران فوتبالش بازیکن پرطرفداری نبوده (والبته هنوز نیست) برای رسیدن به جایی که تبدیل به رل مدل تیمش بشود بی تاب است. اما هدف نکو باید معطوف به زمین باشد نه حاشیه هایی که هیچ کس را عاقبت به خیر نکرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها