کد خبر: ۸۳۲۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
کاپيتان پرسپوليس گفت: قرار بود ابتدا پنالتي را من بزنم اما پولادي آنقدر مطمئن توپ را بداشت که من ديگر چيزي نگفتم.
مهدي مهدوي‌کيا پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر سايپا گفت: بازي خوبي انجام داديم و متاسفانه فقط گل نزديم. پرسپوليس نياز به آرامش دارد. امروز عملکرد خوبي ارائه داديم و روز به روز بهتر مي‌شويم.

به گزارش فارس،وي در مورد تشويق علي کريمي و اعتراض‌هاي هواداران اظهار داشت: در فوتبال ما هميشه از اين مسائل وجود داشته است. در زمين عملکرد خوبي داشتيم و اگر توپ‌هايمان گل مي‌شد يکي از بهترين نتيجه پرسپوليس را در اين فصل مي‌گرفتيم.

مهدوي‌کيا خاطرنشان کرد: قبل از کريمي افراد ديگري هم بودند که تشويق مي‌شدند. اميدوارم مشکلات او حل شود و کريمي به پرسپوليس بازگردد. نسبت به بازي به آلومينيوم خيلي بهتر بوديم و فقط توپ‌هايمان گل نشد.

کاپيتان پرسپوليس در مورد اينکه زماني که پولادي پشت ضربه پنالتي قرار گرفت در گوش او صحبتي انجام داد، گفت:‌ پولادي از من خواست ضربه پنالتي را او بزند اما متاسفانه توپ به اوت رفت. من مي‌خواستم ضربه را بزنم اما پولادي آنقدر مطمئن توپ را بداشت که من ديگر چيزي نگفتم.

وي در مورد اينکه پنالتي‌زن اول پرسپوليس مشخص شده است، تصريح کرد: قرار بود پنالتي ما را کاظميان بزند که او تعويض شده بود. از اين اتفاقات مي‌افتد و بزرگترين بازيکن‌هاي دنيا پنالتي‌ خود را خراب کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها