کد خبر: ۸۳۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: از ژوزه دو درس تاکتيکي ياد گرفتم که يکي از آنها برايم تازگي داشت.
مجتبي تقوي پس از تساوي بدون گل سايپا برابر پرسپوليس در مورد اينکه مساوي حق تيم شما بود يا نه، با تبريک هفته نيروي انتظامي، گفت: چه چيزي حق ما است يا نيست تعبير درستي نخواهد بود. هميشه هر حقي به واقعيت تبديل نمي‌شود ولي شايستگي ما در نيمه اول کامل نبود. اينکه چه اتفاقي در نيمه اول براي ما افتاد بايد آن را بررسي کنم اما بهترين موقعيت آنها صحنه پنالتي بود که جا دارد از فغاني تشکر کنم چون او عدالت را در جريان بازي رعايت کرد.

به گزارش فارس،وي افزود: در بازي، لحظه‌ها و اشتباهات تاثيرگذار است. در صحنه پنالتي استفاده از عمق دفاع ما براي پرسپوليس جواب داد و آنها به بهترين موقعيت خود رسيدند. هر چه فکر مي‌کنم آنها موقعيت گل ديگري نداشتند. در نيمه دوم خيلي بهتر از نيمه اول بازي کرديم. با يک تيم با تجربه بازي کرديم و اگر خط دفاع و دروازه‌بان پرسپوليس روز خوبي نداشتند موقعيت‌هاي زيادي خلق مي‌کرديم و چند موقعيت را دروازه‌بان آنها گرفت. بي دليل نيست که آنها با اين ارقام قرارداد مي‌بندند.

تقوي تصريح کرد: اعتقاد دارم پرسپوليس چيزي براي از دست دادن ندارد و هفته‌هاي آينده مي‌بينيد که آنها به کمتر از برد قانع نمي‌شوند. در نيمه اول خوب بازي نکرديم اما در نيمه دوم شجاعانه به ميدان رفتيم.

تقوي در مورد اينکه 2 پنالتي براي پرسپوليس گرفته نشد، خاطرنشان کرد: داور خيلي خوب سوت زد و بي دليل نيست که فغاني يکي از داوران منتخب کنفدراسيون فوتبال آسياست. داوران ما کلا قوانين را به صورت يکسان اجرا نمي‌کنند و در برخي مواقع اتفاق‌هايي رخ مي‌دهد اما به نظر من فغاني يکي از بهترين داوران ليگ است.

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که چرا تيم شما در نيمه اول مثل نيمه دوم بازي نکرد، گفت: اين يکي از چالش‌هاي تيم من است. دليلي نمي‌بينم که اطلاعات تاکتيکي تيم را از طريق رسانه‌ها مطرح کنم. پرسپوليس با سيستم 2-1-4-3 بازي مي‌کند ولي به نظر من کريم انصاري‌فرد دير وارد بازي شد و وقتي به ميدان آمد ما را اذيت کرد. ترجيح مي‌دهيم تيم مان بسته بازي کند و شايد به همين دليل از توانايي ميلاد غريبي زياد استفاده نکرديم.

وي اضافه کرد: طبيعي بود که پرسپوليس زودتر از سايپا دچار خستگي شود اما ايراد تيم ما اين است که از ميزان دوندگي و انرژي خود بهره نمي‌برد. کريم انصاري فرد و امين منوچهري و خيلي‌هاي ديگر توسط مربياني معرفي شدند که روي آنها زحمات زيادي کشيدند. بازيکنان جوان من در ميان سه مدافع قوي ايران بازي کردند. سعيد دقيقي سبک بازي‌اش عوض شده و بايد به بازيکنان جوان فرصت بدهيم تا تجربه کسب کنند.

تقوي در پايان گفت: امروز از ژوزه دو درس تاکتيکي گرفتم که يکي از آنها خيلي تازگي داشت. او مربي بزرگ و باتجربه‌اي است و اگر به او زمان بيشتري بدهند مي‌تواند اصلاحات عميقي در پرسپوليس ايجاد کند. اگر به اين مربي بزرگ فرصت داده شود او مي‌تواند تيم را به سرمنزل مقصود برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها