کد خبر: ۸۳۱۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس قبل از شروع بازي با سايپا علي کريمي را تشويق کردند.
تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و سايپا در چارچوب هفته يازدهم ليگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند که حاشيه‌هاي قبل از اين ديدار را در زير مي‌خوانيد.

به گزارش فارس،150پرسنل نيروي انتظامي قبل از شروع بازي با لباس‌هاي مشکلي‌رنگ و به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي به حرکات نمايشي دفاع شخصي و رزمي و مانور روي موانع در کنار زمين پرداختند. اين رزمايش با نام توانمندي‌هاي فردي و گروهي يگان ويژه پاسداران برگزار شد.

حدود 2000هوادار تا اين لحظه در ورزشگاه آزادي حضور دارند. هنگامي که بازيکنان پرسپوليس براي گرم کردن به داخل زمين آمدند و ژوزه هم همراهشان بود هواداران اين تيم به تشويق شديد کريمي پرداختند. پس از اين تشويق‌ها اطرافيان پرسپوليس سعي کردند ژوزه را از حضور در کنار زمين منصرف کنند اما او در کنار زمين ايستاد و فقط به تماشاگران نگاه کرد.

ابراهيم صادقي پس از حضور در زمين به سمت بازيکنان پرسپوليس آمد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

کريم انصاري‌فرد نيز به ديدار بازيکنان سايپا رفت و با آنها احوالپرسي کرد. وي سپس روي نيمکت سايپا نشست و با برخي از همبازيان سابقش در آن تيم به گفت‌وگو پرداخت.

نمايش نيروي انتظامي در کنار زمين باعث شده بود حواس بازيکنان پرسپوليس به اين حرکات باشد. همين موضوع باعث شد کادر فني بازيکنان را به گوشه‌اي ديگر از زمين ببرد و تمرينات را انجام دهد.

هواداران پرسپوليس با شعارهايي کريم انصاري‌فرد را آقاي گل ليگ ايران دانستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها