کد خبر: ۸۳۰۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
یکی از نمایندگان مجلس زمانی که تلاش های خود را برای بکارگیری دو تن از دوستانش در دانشگاه پیام نور حوزه خود ناکام دیده اقداماتی را برای برکناری رئیس دانشگاه آغاز کرده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري دانشجو، در حالي كه همواره انتظار میرود تنها ضوابط فیلتر عبوری برای افراد باشد اما بعضا مشاهده می شود که روابط چون شمشیری پرو بال ضوابط را میزند و آن را قلع و قمع می کند.

گره نخوردن شعار با عمل همواره تبعات جبران‌ناپذيري را به وجود مي‌آورد؛ خصوصا اگر شعار در راستای دستیابی به آرای مردم جهت راهیابی به خانه ملت باشد.

گويا تن ندادن رئيس دانشگاه به خواسته غيرقانوني يكي از نمایندگان مجلس براي به كارگيري برخي از اقوام در هيئت علمي اين دانشگاه و ارتقاي رتبه دو تن از كارمندان به مذاق نماینده این شهرستان در خانه ملت خوش نيامده و با به كارگيري اهرم بركناري، سعی در پایان دادن به مقاومت رئيس اين دانشگاه در شده است.

شاید این سوال در اذهان شکل بگیرد که آیا تغییر روسای دانشگاه در شعاع وظایف یک نماینده مجلس محسوب میشود؟ پاسخش روشن است، خیر اما این نماینده گستاخ مجلس با دست آویز کردن چه مختصاتی و فشار بر روی چه نهاد یا اشخاصی تلاش به برکناری این رئیس مقاوم در برابر زورگویی ها میکند.

به نظر مي‌رسد اين نماینده مجلس عرصه را چنان براي خود باز ديده كه بركناري يكي از فرماندهان نظامي اين شهرستان را نيز در دستور كار خود قرار داده است تا بتواند به موازات بركناري رئيس اين دانشگاه پیشروی کند.

لازم به ذكر است، قالب دانشجويان، بسيج دانشجويي و جامعه اسلامي اين دانشگاه از عملكرد رئيس دانشگاه خود رضايت داشته و خواستار بازگشت وي هستند؛ آنها معتقدند رئيس معزول مخروبه اي را تحويل گرفته و آن را تبديل به دانشگاهي مجهز كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها