کد خبر: ۸۲۹۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
جام نیوز؛ انتشار عکس های فاتحه قلعه نویی بر مزار ناصر حجازی حاشیه های زیادی به همراه داشت. پس از واکنش سایت حجازی که نوشته بود: "لطفا نمایش ندهید!"، حالا نوبت به ستاد منشور اخلاقی رسیده است.

مشکل اصلی هم کسی است که بر سر مزار حجازی کنار قلعه نویی نشسته است. منصور عظیمی. دوست قدیمی امیر قلعه‌نویی که در چند سال گذشته، به هر تیمی رفته در کنار او حضور داشته است.


عظیمی در تراکتور سازی و سپاهان همراه قلعه‌نویی بوده و با او به استقلال هم رفته. او هیچ پست فوتبالی هم ندارد و تنها در کنار سرمربی آبی‌پوشان حضور دارد. چند وقت پیش ستاد منشور اخلاقی، عظیمی را منشوری معرفی کرد. حتی به قلعه‌نویی هم تذکر داده شد که دیگر با او ارتباط نداشته باشد.


اما هنگامی که قلعه‌نویی به بهشت زهرا رفته بود که بر سر مزار لیدر مرحوم استقلال و مرحوم ناصر حجازی برود، عظیمی در کنار او حضور داشت. او در عکسی که منتشر شده در کنار قلعه‌نویی نشسته است.


این موضوع می‌تواند تبعات بدی برای قلعه‌نویی در پی داشته باشد. عظیمی کسی بوده که به خاطر جا به جایی بازیکنان از سوی ستاد منشور اخلاقی، منشوری اعلام شد ولی قلعه نویی اصرار دارد که این فرد کنار او باشد. عظیمی یکی از افراد همیشه حاضر تمرینات استقلال است و تمرینی نبوده که او غیبت کند.


غیر از قلعه نویی، بازیکنان استقلال هم رابطه خوبی با عظیمی دارند. با این حال با توجه به اینکه عکس او کنار قلعه نویی منتشر شده، ستاد منشور اخلاقی پیگیر این شخص خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها