کد خبر: ۸۲۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۲ بهمن ۱۳۸۹
آیت الله نجابت : هر کس بر علیه خامنه ای...
وبلاگ حزب الله شیراز نوشت :

آیت الله نجانب : هر کس برعلیه آقای خامنه ای حرفی بزند از هوای نفسش است

سید علی محمد دستغیب و اهالی مسجد قبا خود را از مریدان آیت الله نجابت می دانند، و همیشه از او به عنوان یکی از اولیای بزرگ خدا یاد می کنند، اما سید علی محمد دستغیب که سالها شاگردی مرحوم نجابت را کرده است، سخنان وی را در ارادت به امام خامنه ای(روحی فدا) را فراموش کرده است یا خود را به غفلت زده است. سخنانی که مانند شهید بزرگوار آیت الله دستغیب در حمایت و اردات به امام خامنه ای گفته شده.

حال با انتشار سخنان آیت الله نجابت در اواخر عمرشان در ارادت به امام خامنه ای، سید علی محمد دستغیب و اهالی مسجد قبا کمی بیندیشند که این سخنان از طرف استاد و مرادشان آیت الله نجابت زده شده، و آنها هستند که از صراط حق دور شده اند. تامل کنند چرا که هنوز هم دیرنشده است، ومانند خیلی از طلاب تواب به درگاه باز ولایت بازگردند. انشاالله

البته متعصبینی که چشم و گوش خود را بر روی حقایق بسته اند و حتی سخنان استاد بزرگ خودشان مرحوم نجابت را هم نمی بینند وبر موضع ناحق خود پایفشاری می کنند، باید پاسخ دهند که دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ یا دیگر نامی از آیت الله نجابت نیاورید یا اگر او را ولی خدا می دانید به حرف های او عمل کنید.

دانلود فایل صوتی آیت الله نجابت(ره)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها