کد خبر: ۸۲۷۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
به گزارش رادیودیروز، رادیو فردا که به طور طبیعی به استدلال های فضایی مشهور است، باردیگر در یکی از گزارش های خود .این رسانه وابسته به سازمان جاسوسی سیا در مورد استقرار پدافند هوايي در منطقه شمال غرب ايران و همچنین رزمایش مشترک ارتش و سپاه در این منطقه طی یک مصاحبه سفارشی برای اسرائیل در یک موضع گیری مضحک اعلام نمود:«توان ضدهوایی ایران بسیار بسيار محدود است. در مورد هواپيماهاي جنگي ايران هم چنين امري مصداق دارد. ببينيد يك تعداد هواپيماهاي جنگي كه از زمان رژيم پهلوي و زمان شاه به جا ماندند همچنان تعدادي از اين‌ها در خدمت نيروي هوايي ايران هستند. ايران توانسته طي سال‌هاي گذشته تعدادي از هواپيماهاي روسي را دريافت بكند و اگر اين دو قدرت را در كنار هم قرار بدهيم باز مي‌‌بينيم كه از نظر توان هواپيماها و بمب‌افكن‌هاي ايراني براي برخورد يا مقاومت در برابر كشورهايي نظير اسراييل و آمريكا بسيار بسيار ناقص است. بنابراين به همين خاطر است كه ايران سعي مي‌‌كند اين كمبود توان هوايي‌اش را بيشتر با تبليغات پر بكند»
مشخص نیست که رادیو فردا چرا اینقدر سعی دارد نوکری خود را به اسرائیل و آمریکا اثبات کند.
«رادیو دیروز» پیام خود را به آمریکا و اسرائیل بیان می کند تا اگر رادیو فردا جرئت دارد آن را از تریبون خود اعلام کند:
1-اولاً اگر به این نتیجه رسیدید که توان نظامی ایران محدود است، پس چرا تا به حال جرأت حمله به تاسیسات و زیربناهای ایران را نداشتید؟مگر نه اینکه شما ایران را تهدیدی برای به قول خودتان جامعه جهانی نمی دانید؟
2-کشوری که بخواهد اقداماتی برای حمله به کشوری داشته باشد.هیچوقت اینهمه قبل از حمله سرو و صدا به راه نمی اندازد تا دستش برای همه رو شود. پس سق زدن این جمله«همه گزینه ها روی میز است» جالب ترین جمله ای است که مدام از دهان سرکرده های آمریکا و اسرائیل بیرون می آید.
3- تجربه جنگ 33 روزه با نیروهای چندهزار نفری حزب الله و جنگ 22 روزه با فلسطینی های محاصره شده در غزه خود بیانگر توان فوق العاده!!!!!! ارتش اسرائیل است. پس نیاز نیست رادیو فردا باد معده خود را خرج این سخن رانی ها بکند و از توان نظامی محدود ایران سخن به میان بیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
شبکه ی خبیث بی بی سی دیشب یه مستند از پیدایش شوم رژیم اشغالگر صهیونیست نشون داد که توش بی نهایت از رژیم اشغالگر قدس تعریف میکرد اما از این مسئله کاملا غافله در آینده ی خیلی نزدیک اشغالگران در قدس چگونه پایمال میشن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها