کد خبر: ۸۲۷۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر به جام جهاني نرويم فکري به حال ادامه همکاري با کي‌روش مي‌کنيم.

   به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه نشست اعضاي هيئت اجرايي کميته ملي المپيک در جمع خبرنگاران در خصوص نامه AOC گفت: هنگامي که معاون سازمان تربيت بدني بودم اساسنامه اختياراتي را به رئيس سازمان داده بود که ما گفتيم بايد تغيير کند. به اين ترتيب در اساسنامه اين موضوع مطرح شد که رئيس سازمان تربيت بدني مي‌تواند در برکناري و عزل و نصب دخالت داشته باشد. مشکلات از همان زمان آغاز شد. اين مشکل در فوتبال هم پيش آمد که اساسنامه اصلاح شد اما در ساير فدراسيون‌ها چنين اتفاقي رخ نداد. به همين دليل AOC و شوراي المپيک آسيا به اين موضوع اعتراض دارند و معتقدند اساسنامه‌ها بايد اصلاح شود.


وي ادامه داد:‌ وزير ورزش تخلفي نکرده است. ما بايد دو کار انجام دهيم. در ابتدا يک حرف بزنيم يعني به اين صورت نباشد که کميته حرف ديگري داشته باشد و وزارت يک حرف ديگر و دوم اينکه به سرعت مذاکره کنيم. زيرا شوراي المپيک آسيا با ما ارتباط خوبي دارد.



کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که آيا تعليق شامل فوتبال هم مي‌شود، اظهار داشت: بحث فدارسيون فوتبال جداست و اساسنامه آن مورد تائيد فيفا قرار گرفته است.


رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه آيا با استيضاح وزير ورزش موافق است يا خير، عنوان کرد: با استيضاح مخالفم چرا که به نفع ورزش نيست و هر گونه استيضاحي به ضرر ورزش کشور است.


وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر بيانيه ملي پوشان گفت: مدتي مشکلاتي بين تيم ملي و رسانه‌ها ايجاد شد که باعث شد عليه همديگر باشيم اما اين به صلاح نيست. به کميته رسانه‌ها گفتيم تيم ملي متعلق به همه است و اگر مشکلي پيش آمده بايد از آن بگذرند. حالا بايد به فکر بازي با کره جنوبي باشيم و از آنها حمايت کنيم. رسانه‌ها نيز بايد در تقويت روحيه ورزشکاران تلاش کنند. بازيکنان تيم ملي مي‌خواهند در اين قضيه روسفيد باشند.


کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که اگر به جام جهاني نرويم، آيا قرارداد کي‌روش لغو خواهد شد، تصريح کرد: تا خرداد سال آينده کي‌روش را نگه مي‌داريم. اگر به جام جهاني رفتيم با او ادامه مي‌دهيم در غير اين صورت بايد فکري براي اين موضوع کنيم.


رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص امضا براي برکناري وي گفت: اين موضوع اکنون به صلاح نيست. من اين نامه را نديدم اما اگر رئيس ايراد دارد بايد به اعضاي مجمع گفته شود. اگر مجمع ناراضي بود راي گيري مجدد مي‌گذاريم و آنها تصميم مي‌گيرند.


وي در جواب به اين پرسش مبني بر اينکه بين اعضاي هيئت رئيسه دو گانگي وجود دارد، گفت: مملکت ما آزادي است. همه که نبايد يک نظر داشته باشند. انتقاد هميشه وجود دارد به ويژه هنگامي که در مسابقه‌اي بازي را واگذار کنيم.


کفاشيان همچنين درباره هدايتي مالک باشگاه استيل‌آذين که به دنبال جمع آوري نامه عليه وي بوده، اظهار داشت: وي به صورت شخصي پول در فوتبال خرج کرده است. بنابراين نبايد چنين افرادي را طرد کنيم. اين مشکل بايد حل شود و من معتقدم بايد از هدايتي حمايت کنيم.


رئيس فدارسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال که آيا بهروان را براي رياست سازمان ليگ معرفي مي‌کنيد، گفت: وي را براي نائب رئيسي معرفي مي‌کنم.


وي در پايان درباره تيم نوجوانان اظهار داشت: آنها واقعا زحمت کشيدند در بازي با استراليا با اراده بودند و در تلاش بودند تا تيم به جام جهاني برود. اميدوارم در جام جهاني نيز نتيجه خوبي بگيريم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها