کد خبر: ۸۲۷۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: احمدی نژاد خوب می داند ایران نه جغرافیایش ،نه فرهنگ وآداب ورسومش با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست لذا هرگز به اجرای طرح پوتین، مدودوف فکر نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب رییس شورای مرکزی قرار گاه عمار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آوای وحدت با اشاره به هشتمین سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت : مواضع بین المللی رییس جمهور هیچ تناقضی با آرمانهای انقلاب اسلامی نداشته است و احمدی نژاد در نیویورک همان مواضع انقلاب را بیان کرد.

* رئیس جمهور تنها کسی است که توانست از تمامیت ارزشی ایران در بین الملل به خوبی دفاع کند

وی با اشاره به زکاوت و زیرکی احمدی نژاد در همه صحنه های بین المللی ، موضع گیری های رییس جمهور را تماما از سر تعقل و منطق برشمرد و گفت : هیچ شخصی همانند رییس جمهور نمی توانست در آوردگاه های بین المللی اینگونه از تمامیت ارضی و ارزشی جمهوری اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه امروز ادبیات عدالت محور و انقلابی ایران مورد توجه بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است، افزود: این دست آورد ناشی از روشنگری های رییس جمهور و استقامت ملت ایران در برابر همه زورگویی ها و زیاده خواهی های غرب است.

*طرح پوتین، مدودوف اجرا نخواهد شد

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تحلیل های غلط برخی ها در مورد برنامه ریزی برای اجرای طرح پوتین ،مدودوف اجرای این طرح را یک امرمحال در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد : احمدی نژاد خوب می داند ایران نه جغرافیایش ،نه فرهنگ وآداب ورسومش با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست لذا هرگز به اجرای این طرح فکر نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: ما درایران با مردمی آگاه و بصیر روبرو هستیم که همواره در حساسترین برهه های انقلاب بهترین تصمیم ها را گرفته اند .

رییس شورای مرکزی قرار گاه عمار ازهولوکاست به عنوان  یک دروغ غیر قابل انکار یاد کرد و تصریح کرد:هولوکاست  دروغی است که رژیم جاعل صهیونیزم برای بقا جعل نموده است  ومانند خود رژیم صهیونیزم ازماهیتی دروغین برخورداراست.

*همه در برابر قانون یکسانیم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری آوای وحدت در مورد بازداشت جوانفکر گفت : ما همه در برابر قانون یکسان هستیم و باید در برابر قانون تمکین نماییم ، جایی که فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت بازداشت می شود و محاکمه می گردد بازداشت جوانفکر هیچ جای تاسفی باقی نمی گذارد .

وی ادامه داد: وقتی در دادگاه صالحه حکم بر متخلف بودن صادر می گردد باید همگان تمکین نماییم وهر کس که نسبت به بازداشت وی تاسف می خورد سعی در تضعیف جایگاه نظام و انقلاب دارد فرقی نمی کند که این فرد رییس جمهور باشد وزیر ارشاد یا هرشخص دیگر ی ، مهم اجرای عدالت است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
يكي به اين آقايان كه هي طرح پوتين مددوف را جار مي زنند بگويد، پس جايگاه شوراي نگهبان قانون اساسي كجاست؟
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۳:۵۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۳
بالاخره احمدی نژاد خوبه یا بد؟
خودتون هم هنگ کردید...
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۵
۱
درود بر حجت الاسلام طائب که اینقدر صریح و منطقی تا خط آخر صحبت کردن!!! نمی دونم چرا اما خیلی از بزرگان نمی تونن چنین بصیرتی داشته باشن!!!
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۱۴:۵۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری آوای وحدت در مورد بازداشت جوانفکر گفت : ما همه در برابر قانون یکسان هستیم

و باید در برابر قانون تمکین نماییم ، جایی که فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت بازداشت می شود و محاکمه می گردد

بازداشت جوانفکر هیچ جای تاسفی باقی نمی گذارد .
بله همه باید در برابر قانون یکسان باشیم و هیچ کس به جز توده های مستضعفین از اجرای قانون خوشحال نمیشه ولی یک نکته باریک

در مورد آقای جوانفکر و مهدی رفسنجانی هست اولا این کجا و آن کجا به خدا قسم بنده هنوز نمیدونم جرم آقای جوانفکر چی بو ده اگه بوده

ایراد بنده به هم زمانی دستگیری این دو فرده و مساله دیگه هم خوانی مجازات با جرم که متاسفانه بنظر می آید این دو هنوز در قوه قضاییه یا حد اقل

در بخش هایی از آن اجرا نمیشه
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۱:۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خواهش می کنم لاقل یک توضیحی بدهید در مورد جرم جوانفکر. کدام مقاله وی توهین به رهبری بوده است؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها