کد خبر: ۸۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
از قضا تنها وزير زن هيئت دولت در اين سفر يكي از فشرده ترين برنامه هاي كاري مربوط به حوزه پزشكي رو داشتن كه در اين مارتن ملاقات هاي كاري با متخصصين و مسئولان پزشكي كشورهاي مختلف دنيا، قرارداد ها و تفاهم نامه هاي مشترك بسياري را امضا كردند.
خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ از آنجايي كه رشته من پزشكي است و مدتي زيادي را هم در ميان جامعه پزشكي به اطلاع رساني مشغول هستم،طبق عادت روزانه در حال تورق در ميان صفحات روزنامه ها بودم كه ناگهان به خبري جالب در روزنامه آفتاب يزد برخوردم،خبري با اين تيتر "خانواده هايي كه به نيويورك رفتند؛از آقازاده احمدي نژاد تا پسر وزير بهداشت"

با ديدن اين خبر و با توجه به اطلاعاتي كه از خانم وزير بهداشت داشتم چند نكته به ذهنم خطور كرد.

اول اينكه همه مي دانند كه خانم دستجردي تنها دو دختر دارد، يكي فارغ التحصيل رشته پزشكي و ديگري هم مدرك كارشناسي ارشد خودش را در رشته ارتباطات گرفته است.

از سوي ديگر به اطلاعات قبلي خودم اكتفا نكردم و جوياي صحت و سقم اين موضوع از طريق همكار گروه سياسي باشگاه خبرنگاران شدم كه به همراه رئيس جمهور به نيويورك رفته بود.

دست بر قضا خبرنگار ما هم در طول سفر به نيويورك با خانم وزير بهداشت مواجهه زيادي داشته است.

وقتي موضوع را با دوست همكارم مطرح كردم با تعجب گفت : مگه اصلاً خانم وزير پسر داره كه همراهش به نيويورك اومده باشه!؟

من هم گفتم: " اونطوري كه روزنامه آفتاب يزد مدعي شده، پسر خانم وزيرهمراهش به نيويورك رفته"

همكارم هم با قاطعيت گفت :"اصلاً خانم وزير همراه نداشت كه حالا بخواد پسر يا دختر باشه"

در ادامه خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به نيويورك گفت : از قضا تنها وزير زن هيئت دولت در اين سفر يكي از فشرده ترين برنامه هاي كاري مربوط به حوزه پزشكي رو داشتن كه در اين مارتن ملاقات هاي كاري با متخصصين و مسئولان پزشكي كشورهاي مختلف دنيا، قرارداد ها و تفاهم نامه هاي مشترك بسياري را امضا كردند.

با اين اوصاف بود كه ذهنيت قبلي كه از روزنامه هاي اصلاح طلب داشتم كامل تر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها