کد خبر: ۸۲۵۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
معاون پزشکي باشگاه استقلال گفت: با توجه به اينکه بخش باقي مانده مينيسک باعث ناراحتي جباري مي‌شد مجبور شديم عمل جراحي مجددي روي پاي اين بازيکن انجام دهيم.

دکتر امين نوروزي در گفت‌‌وگو با فارس درباره عمل مجدد مجتبي جباري که روز گذشته صورت گرفت، عنوان کرد: جباري سال گذشته از ناحيه مينيسک داخلي دچار پارگي شده بود و پس از آن، هم در تمرينات و هم در يک مسابقه حضور يافت و به همين دليل از چند ناحيه مينيسک دچار پارگي مجدد شد.

معاون پزشکي باشگاه استقلال ادامه داد: پزشک جراح، سال گذشته پاي جباري را مورد عمل قرار داد و با توجه به نقش مينيسک از برداشتن مينيسک آسيب ديده خودداري کرد و فقط به ترميم آن پرداخت اما اين بازيکن در مسابقات بعدي دچار مشکل شد.

نوروزي اظهار داشت: امسال با حضور کادر پزشکي جديد در باشگاه استقلال و با توجه به اينکه آسيب ديدگي همان نقطه شدت گرفته بود، تصميم بر عمل اين بازيکن گرفته شد. دکتر کيهاني عمل موفقيت آميزي روي پاي جباري انجام داد و مقداري کمي از مينيسک آسيب ديده او برداشته شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا جباري روز گذشته بار ديگر مورد عمل جراحي قرار گرفت و در مرحله اول مينيسک پايش برداشته نشده، به فارس گفت: از آنجا که مينيسک‌ها عناصر مهمي در زانو براي جذب فشار و تطابق سطوح مفصلي هستند جراح در مرحله اول مقدري از مينيسک را برداشت و از برداشت همه مينيسک خودداري کرد اما توجه به شکل آناتومي زانوي جباري، مجبور شد روز گذشته بخش باقي مانده مينيسک که باعث ناراحتي او مي‌شد را با مشورت گروه جراحي فوق تخصصي زانو و کادرپزشکي استقلال بردارد. جباري از 4 هفته ديگر با قول مساعد پزشک معالج به ميادين برمي‌گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها