کد خبر: ۸۲۵۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح یکی از مکانیزم‌های مجلس برای نظارت بر عملکرد دولت است اما هنوز از سوی هیچ فردی به من ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمد عباسی در حاشیه اولین اجلاس سراسری مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در جمع خبرنگاران گفت:موضوع سایـت‌های انتخاب همسر و همسرگزینی مربوط  به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و وزارت ورزش و جوانان قرار نیست جلسه‌ای با وزارت ارشاد داشته باشد، تنها توصیه‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مراکزی که خدمات مشاوره ارائه می‌دهند باید مورد نظارت قرار گرفته و طبق سیاست‌های کلان عمل کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره آئین‌نامه ساماندهی مراکز مشاوره ادامه داد: در آئین‌نامه در دو بخش روانشناختی و بخش مشاوره و تحکیم خانواده مورد بررسی قرار گرفت که مسائل روانشناختی به سازمان بهزیستی سپرده شده و مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در حیطه وزارت ورزش و جوانان است.

عباسی گفت:‌ت عدادی از مراکز از سوی وزارت کشور مجوز گرفته‌اند و باید در حال حاضر مورد نظارت وزارت ورزش و جوانان قرار گیرند و با جمع‌آوری اطلاعات به مسائل نظم داده شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در زمینه ایجاد تسهیلات برای امر ازدواج گفت:‌ صندوق حمایت از جوانان در امر ازدواج تشکیل شد اما بعد از تلفیق در صندوق مهر امام رضا (ع) این امر عملاً منتفی شد و اگر بانک مرکزی اعلام کند اقداماتی دراین عرصه از سوی ما صورت می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها