کد خبر: ۸۲۲۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
خداحافظی رسمی فرهاد مجیدی از مستطیل سبز شاید در ظاهر خبر خوبی برای امیر قلعه نویی باشد اما سرمربی استقلال به خوبی می داند که تا پایان لیگ دوازدهم باید کابوس مجیدی را تحمل کند
بولتن نیوز؛ فرهاد مجیدی با نگارش نامه خداحافظی خود که خظاب به هواداران استقلال بود، به طوررسمی از مستطیل سبز خداحافظی کرد تا بدین ترتیب پرونده کاری یکی از تکنیکی ترین فوتبالیست های ایرانی بسته شود.

نامه خداحافظی مجیدی با کنایه های زیادی که مستقمیا به امیر قلعه نویی باز می گشت، همراه بود. مجیدی در ابتدای نامه اشاره صریحی به سابقه خود در این تیم داشته و مدعی شده بود با حمایت هواداران به جایگاهی کنونی رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.



به عبارتی مجیدی ادعا کرده که شرایط بازی کردن در تیم استقلال را داشته اما قلعه نویی مانع تحقق این امر شده است. مجیدی در بخش دیگری از نامه نیز به اختلاف نظرهایی که پیش از شروع فصل با کادر فنی آبی پوشان پیدا کرده اشاره کرده و گفته: علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم با جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد وگویا تقدیر برای من این چنین خواسته است.

این عبارات به خوبی نشان می دهد که مجیدی ناچار به خداحافظی از استقلال شده اما نکته مهم در این نامه جایی است که مجیدی به کابوس این فصل قلعه نویی اشاره می کند تا مشخص شود که قضیه عمقی تر از آنی است که به صرف تشویق اعتراض آمیز هواداران محدود شود.



هواداران استقلال در لیگ دوازدهم تشویق فرهاد مجیدی را حربه ای برای انتقاد از تیم استقلال قرار داده اند و در همه دیدارهایی که تیم آبی پوش تهرانی موفق به کسب برد نشده، این مساله تکرار شده تا امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده ناچار به اظهار نظر در این خصوص شوند.
قلعه نویی زمانی که رأی به حضور نیافتن مجیدی در استقلال داد، شاید تصورش را هم نمی کرد که این تصمیم با واکنش تند هواداران مواجه شود زیرا پیش تر از این قلعه نویی عادت نداشت از سکوها صدای مخالفی را بشنود اما در عمل این اتفاق رخ داد.
با خداحافظی مجیدی حداقل خیال قلعه نویی از این بابت راحت شده که امکان بازی کردن مجیدی وجود ندارد اما در صورتی که استقلال نتواند نتایج مورد انتظار هواداران را کسب کند، بدون تردید هواداران استقلال از گناه قلعه نویی بابت کنار گذاشتن مجیدی به سادگی نخواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها