کد خبر: ۸۲۲۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
با رمزگشایی دلیل اخراج جادوگر از صحبت های رویانیان متوجه مي شويم كه کریمی توسط کی روش برای کله کردن ژوزه تحریک شده بود!
شبکه ایران، فوتبال ایران بعد از ظهر پنجشنبه روز عجیبی را پشت سر گذاشت. تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب تماشاگرانش موفق شد بالاخره پس از هشت هفته طعم پیروزی را بچشد و محمد رویانیان که در ورزشگاه آزادی حضور داشت با چهره ای خندان استادیوم را ترک کند. اما عجیب بودن این روز به صحبت های مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و آنچه از لابه لای گفته های او در خصوص دلیل اخراج علی کریمی بیرون آمد، مربوط می شود.


بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان و ثبت نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مانوئل ژوزه، محمد رویانیان قصد خروج از جایگاه VIP را داشت که با انبوه خبرنگاران و دوربین های روشن تلویزیون روبه رو شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان بازی در جایگاه ویژه کنار کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی نشسته بود. بازی در جریان بود و رویانیان و کی روش حدود یک ساعت به طور مداوم در حال صحبت کردن با هم بودند و مترجم کی روش که بین این دو نشسته بود، صحبت های طرفین را ترجمه می کرد. رویانیان که در چارچوب در ورودی جایگاه ویژه در محاصره خبرنگاران قرارگرفته بود، صحبت هایش را با اشاره به پیروزی پرسپولیس آغاز کرد و با اشاره به ولادت امام رضا (ع) تاکید کرد که در این شب لطف خدا شامل حالش شده است.


سپس خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی درخصوص صحبت هایی که رویانیان با کی روش کرده بود، سوال کرد که مدیر عامل پرسپولیس اینچنین پاسخ داد: «کی‌روش از من ناراحت بود که در مصاحبه‌ای گفته بودم ملی‌پوشان وقتی از اردو بازمی‌گردند ذهن‌شان آسیب دیده‌ است. او همه چیز را برای من تشریح کرد و من از او عذرخواهی کردم و احترامم به سرمربی تیم ملی بیشتر شد. کی‌روش مربی بزرگی است و به او گفتم صددرصد حمایتش می‌کنم. با هم به تفاهم رسیدیم و در مورد اختلافاتی که در تیم ما ایجاد شده حرف زدیم. با اطمینان می‌گویم کی‌روش به خاطر مانوئل ژوزه بازیکنان پرسپولیس را تحریک نکرده است.»


در این هنگام خبرنگار ما سوالی از رویانیان پرسید مبنی بر اینکه آیا استنباط شما این بوده که علی کریمی توسط کی روش تحریک شده تا در کار مانوئل ژوزه اخلال ایجاد کند که مدیرعامل پرسپولیس سری به نشانه تایید تکان داد و در یک جمله کوتاه گفت: «بله.»


گرچه رویانیان در صحبت هایش تاکید کرد قانع شده که کی روش هیچکدام از ملی پوشان پرسپولیس را تحریک نکرده است، اما شواهد و قرائن نشان می دهد هم او و هم ژوزه در این خصوص به یقین رسیده اند. به این بخش از صحبت های رویانیان دقت کنید: «از هفته دوم در تیم ما اتفاقاتی افتاد که من روی آن سرپوش گذاشتم تا اینکه هفته پنجم این مسائل تشدید شد. ما به خاطر در پیش بودن داربی سکوت کردیم و گفتیم بعد از این بازی فکری به حال این مساله خواهیم کرد. ژوزه برخوردهایی دیده بود و تصمیم گرفت که با این مسائل شخصا برخورد کند. من نمی‌خواهم از مربی تیم دفاع کنم اما علی کریمی که یک شخصیت مطرح و بازیکن بزرگ است، باید بیشتر دقت کند تا آسیبی به انسجام تیم نرسد. من هنوز درباره کریمی با ژوزه صحبتی نکرده‌ام.»


از طرفی مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی برابر آلومینیوم هرمزگان هر بار که با سوالی درباره علی کریمی روبه رو شد با قاطعیت تاکید کرد که تصمیمش را در این باره گرفته است و به هیچ عنوان از آن برنخواهد گشت. سرمربی پرتغالی پرسپولیس مدعی شد که گرفتن این تصمیم هفته ها طول کشیده و به نظر می رسد او تمام تحرکات جادوگر را به دقت زیرنظر داشته است. حال برداشت مانوئل ژوزه تا چه حد درباره کریمی درست است احتمالا گذر زمان آن را ثابت خواهد کرد چرا که ژوزه تاکید کرد روزی دلیل اخراج علی کریمی را می گوید! این جمله یعنی اینکه قطعا اخراج جادوگر ربطی به سن زیاد و مسائل فنی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها