کد خبر: ۸۲۲۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
آیت الله مقتدایی:
آیت الله ˈمرتضی مقتداییˈ نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هدف اصلی دشمن ازاعمال تحریم ها بر ضد نظام اسلامی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و دولت و درنتیجه سقوط نظام اسلامی است.
به گزارش ایرنا، آیت الله مقتدایی عصر جمعه درگردهمایی امامان جماعت شهرمقدس قم درمسجد رضویه این شهر، اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا با تحمیل این فشارها بر مردم موجب نارضایتی آنها از نظام شود.

مدیرسابق حوزه های علمیه کشور با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی ومقاومت مردم در برابر توطئه های استکبار، اظهارداشت: درآن زمان دشمن برای مقابله با نظام از راه نظامی وارد شد ولی اکنون مسیرجنگ نرم را در پیش گرفته چون جنگ سخت به ضرر آنان است.

وی با اشاره به شکست همه توطئه های دشمنان بر ضد نظام از آغاز تا به امروز، گفت: به رغم همه تصورهای دشمن، در پایان جنگ هشت ساله وضعیت کشور از آغاز آن بهتر بود.

مقتدایی با بیان اینکه مردم ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را خود داشته و تجربه جنگ 33 روزه و 22 روزه لبنان و غزه را نظاره گربوده اند، افزود: امروز مردم باید در برابراین فشارهای دشمنان صبر و تحمل پیشه کنند، چون که دشمن منتظر شنیدن سر و صدایی

از داخل است تا درتبلیغات خود بگوید تحریم ها اقتصاد ایران را فلج کرده و زمینه رویارویی مردم و نظام را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نقش روحانیت درآگاهی بخشی و ارشاد مردم در این خصوص، اظهار داشت: روحانیت باید با مردم مانوس باشد و از طریق همین انس و الفت درمساجد به مردم بویژه خانواده معظم شهیدان وجانبازان این نکته را تبیین کند، شما که خودعزیزترین نزدیکانتان برای این نظام شهید شدند، و شما داغ آنها را تحمل کردید در برابراین مشکلات هم صبر کنید، تا شرایط بهبود یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها