کد خبر: ۸۲۱۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۱

در جریان سرکوب گسترده تظاهرات مسالمت‌آمیز معترضان بحرینی توسط نیروهای امنیتی و نظامی رژیم آل خلیفه یک نوجوان بحرینی از مسافت نزدیک و با شلیک مستقیم نظامیان این رژیم به شهادت رسید.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت معارض الوفاق بحرین، روز گذشته مناطق مختلف بحرین از جمله شهر منامه، پایتخت این کشور عرصه تظاهرات‌های مردمی علیه رژیم آل خلیفه بود.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی در تظاهرات‌های خود خواستار آزادی هرچه سریع‌تر زندانیان سیاسی و بهبود شرایط سیاسی در این کشور شدند که با دخالت نیروهای امنیتی و نظامی رژیم این تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز به خشونت کشیده شد.

به گفته شاهدان، پلیس رژیم آل خلیفه با شلیک گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی به سوی تظاهرات‌کنندگان سعی در متفرق کردن آنها داشت که درگیری‌هایی را بین مردم و نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم به دنبال داشت.

در جریان این درگیری‌ها و سرکوب تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز مردمی، چند تظاهرات‌کننده زخمی و یک نفر به شهادت رسید.

«حسین نعمه»،‌ نوجوان 17 ساله بحرینی روز گذشته در منطقه «صدد» از مسافت نزدیک و با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که به علت خونریزی و تعلل نیروهای امنیتی در رساندن وی به بیمارستان و مراکز درمانی به شهادت رسید.

این اقدام نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه درحالی صورت گرفت که تنها ساعاتی پیش از آن رژیم بحرین به عنوان عضو مشورتی در شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها