کد خبر: ۸۲۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۲۸ دی ۱۳۸۹

گروهک جندالشیطان در آخرین جنایت خود در چابهار یکبار دیگر تعدادی دیگر از شهروندان اهل سنت را به شهادت رساند.

به گزارش زاهدان پرس این در حالیست که این گروهک همواره تلاش کرده است که کشتن اهل سنت را در عملیات های مختلف توجبه کند. و گاهی در توجیه این اعمال خود مدعی شده این افراد اهل سنت که گروهک به قتل رسانده است مزدور و جاسوس بوده اند.

در همین حال جندالشیطان هیچگاه برای کشتن زنان و کودکان نتوانسته است که دلیلی بیاورد و همواره از انتشار عکس های شهادت زنان و کودکان به شدت عصبانی و منفعل می شود.

چند روز قبل پس از انتشار برخی از عکس های منتشر نشده از شهدای اهل سنت در جنایت چابهار و علی الخصوص کودک شهید اهل سنت که با حالت سجده مظلومانه به شهادت رسیده بود این گروه را به شدت منفعل کرده است.

پایگاه خبری جندالشیطان در واکنش به انتشار این عکس توسط زاهدان پرس و رسوایی بیشتر این گروه نزد اهل سنت در ادعای عجیب مدعی شده است: پس از عملیات چابهار بسیاری از ماموران امنیتی ایران در خیابانها مردم چابهار را به رگبار بسته اند و این کودک نیز بر اثر شلیک یک تک تیرانداز امنیتی ایران به شهادت رسیده است!!

این پایگاه خبری همچنین در ادامه نوشته است: "ما آنچه در اين ميان عجيب و سوال برانگيز است سکوت مدعيان دفاع از حقوق بشر است؟!"

گروهک جندالشیطان که در کارنامه ننگین خود قنل ده ها انسان بی گناه ، کودک، دانش آموز، دختر بچه و زن را دارد به نظر می آید بقدری از انتشار چنین عکس های منفعل شده است که به چنین دروغپردازی های ناشیانه و احمقانه ای دست زده است.

به راستی این سوال پیش می آید واقعا پایگاه خبری گروهک تا چه اندازه مخاطبیان خود را به لحاظ فکری دست پایین در نظر می گیرند که دست به چنین داستانسرایی های می زنند؟!

شاید جواب این سوال را در میان خود عوامل این گروهک باید جستجوی کرد که اکثریت اعضای آن قاچاقچی، راهزن، بدون تحصیلات و کم سواد،دارای انحرافات اخلاقی، عدم عقل سالم و ... هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها