کد خبر: ۸۱۸۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
توهين بي سابقه روزنامه آمريكايي به رئيس جمهور ايران+عكس روزنامه نیویورک پست آمریکا با انتشار مطلبی در تیتر یک خود توهين بي سابقه‌اي را به رئيس جمهور مردم ايران ابراز داشت.
روز گذشته روزنامه پرتیراژ و قدیمی نیویورک پست آمریکا با انتشار مطلبی در صفحه اول و ششم خود توهين بي سابقه‌اي را به رئيس جمهور مردم ايران ابراز داشته است.
 
نيويورك پست توهین شدید و البته ژورنالیستی را به احمدی نژاد کرده است که در دنیای رسانه این میزان از توهین به یک رییس دولت بی سابقه باشد. در ادامه مطلب، نیویورک پست نوشته است که احمدی نژاد در سخنرانی‌های خود مرتبا نسبت به اسرائیل نفرت پراکنی می‌کند، آن را رژیم قلابی می‌داند و مرتبا آن را به نابودی و حذف شدن تهدید می‌کند، اما از آن طرف با دستان خود مرتبا علامت صلح و دوستی نشان می‌دهد!! 
 

 
از سوي ديگر، مخاطبان به اين مسئله واقفند كه استفاده از چنين تعبيرات سخيف و توهين اميزي در فيلم ها و سريال هاي امريكايي و هاليوودی سبب قرار گرفتن اينگونه آثار در سطوح سني و بالاتر از كودك و نوجوان شده و از حالت عمومي خارج مي‌شود.
 
شایان ذکر است که نیویورک پست در سال ۱۸۰۱ میلادی تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین نشریه های آمریکا به شمار م‌یرود. این نشریه با تیراژ ۵۵۵ هزار نسخه در روز هفتمین روزنامه پرتیراژ آمریکاست. نیویورک پست زیر نظر کمپانی نیوز کورپوریشن غول رسانه‌ای جهان که متعلق به یک سرمایه دار آمریکایی- استرالیایی به نام روپرت مرداک است، اداره می‌گردد.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اینارو نگن چی دارن که بگن..
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
کجای این توهینه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
توهين به رئيس جمهور هيچ كشوري از طرف رسانه ها خوب نيست ولي علامت پيروزي هم براي احمدي نژاد در يك گردهمائي رسمي وبين المللي كه دشمنان را تحريك كند هم خوب نيست .
پاسخ
روحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
از روزنامه امریکایی غیر از این انتظاری نیست خدا به بعضی از افراد مجلس خودمان انصاف بدهد که چشم وجدانی خود را می بندند و بدتر از اینها تهمت می زنند و کسی هم نیست که از حق بیست و چهار میلیون نفری که به ایشان رای دادند دفاع کند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۴
نشريه بهتر از جام جم وجوان هم در جهان است
پاسخ
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
یعنی چی!
حالت خوبه...!؟
جدیدترین اخبار پربازدید ها