کد خبر: ۸۱۸۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
به خاطر وضعیت حساس کنونی تیم ملی و فوتبال کشور از ˈ حسین هدایتیˈ مالک باشگاه ملوان انزلی درخواست کردم، جمع آوری امضا برای برگزاری مجمع فوق العاده را متوقف کند که وی نیز با این درخواست موافقت کرد.
به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان روز چهارشنبه افزود : نظام حاکم بر فوتبال کشور ایراد زیادی دارد و آنهایی که به دنبال کار سالم و صادقانه هستند، ضربه می خورند.

وی ادامه داد: به خاطر وضعیت حساس کنونی تیم ملی و فوتبال کشور از ˈ حسین هدایتیˈ مالک باشگاه ملوان انزلی درخواست کردم، جمع آوری امضا برای برگزاری مجمع فوق العاده را متوقف کند که وی نیز با این درخواست موافقت کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشست خود با مالک باشگاه ملوان اظهارداشت: با این همه مقررشد به جای جمع آوری امضاء در فرصتی مقتضی نشستی با رییس و مسولان فدراسیون فوتبال داشته باشیم و مشکلات خود را با آنان در میان بگذاریم.

رویانیان تصریح کرد:درفوتبال کشور ایرادات اساسی وجود دارد.ایراداتی که از گذشته وجود داشته و هنوز هم وجود دارد، به گونه ای که اگر فردی بخواهد وارد مسیر های متعارف نشده و سالم کار کند، ضربه می خورد.

به گفته وی این در حالی است که افرادی که دنبال زد و بند و کار کردن لابی های پشت پرده باشند دراین سیستم راحت به آنچه که می خواهند می رسند.

به اعتقاد وی این یک آفت و معضل برای فوتبال است که باید برطرف شود.

رویانیان با اشاره به اینکه در پرسپولیس نیز به خاطر همین مسائل ضربه خورده است، یادآور شد: نظام فوتبال ما ناکارآمداست وآنهایی که با توسل به لابی ها و مسائل غیرارزشی و غیر قانونی کار خود را پیش می برند به توفیق هایی نیز دست پیدا می کنند.

رویانیان در خاتمه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه ها دست در دست هم می بایست برای تغییر اساسی و ریشه ای در وضعیت موجود فوتبال کشور تلاش کنند تا یکبار برای همیشه این مشکلات، معضلات و موانع موجود در راه پیشرفت فوتبال کشور برطرف شود.

پیش از این اعلام شده بود که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلسه فوق العاده و برکناری رییس فدراسیون در حال جمع آوری امضا هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها