کد خبر: ۸۱۷۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
دبیر فدراسیون تکواندو گفت: هر دو ملی پوش اعزامی به مسابقات روسیه تمریناتی خوبی را پیگیری می‌کنند، اما معتمد و عبدالهی خودشان بهتر از هر کسی دیگر از شرایط مصدومیت خود آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های تکواندوی منتخب آسیا و اروپا قرار است طی هفته‌های آینده در یک رقابت دوستانه به میزبانی روسیه به مصاف هم بروند. این دیدار در چهار وزن المپیکی و میان تکواندوکاران برتر دو قاره برگزار خواهد شد. محمد باقری معتمد در وزن 68- کیلوگرم و فرزاد عبدالهی در وزن 80- کیلوگرم نمایندگان ایران در تیم منتخب آسیا هستند که در روسیه وارد شیاپ‌چانگ خواهند شد.

حسن ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: محمد باقری معتمد و فرزاد عبدالهی روز گذشته در آکادمی ملی المپیک به همراه دیگر ملی پوشان تست آمادگی جسمانی دادند، اما تقریبا 48 ساعت طول می‌کشد تا جواب تست آمادگی جسمانی به فدراسیون ارائه شود. البته هر دو تکواندوکار اعزامی به رقابت‌های دوستانه قطعا وضعیت خوبی دارند که روز گذشته در  تست آمادگی جسمانی شرکت کرده‌اند.

دبیر فدراسیون در پاسخ به این سؤال که گویا فرزاد عبدالهی نیز از ناحیه مچ پا مصدومیت شدیدی دارد، گفت: عبدالهی نیز مصدومیت کهنه‌ای دارد، اما وضعیت وی طوری نیست که مانع حضور او در تیم منتخب آسیا شود. به هر حال معتمد و عبدالهی بهتر از هر فردی از وضعیت مصدومیت خود باخبر هستند و خودشان می‌دانند که آیا آمادگی حضور در مسابقه را دارند یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال معتمد قرار است با رباط پاره در این مسابقات شرکت کند آیا این مسابقه باعث تشدید مصدومیت وی نمی‌شود، اظهار داشت: به هر حال مصدومیت باقری معتمد به قدری شدید نیست که نتواند در مسبقات دوستانه مبارزه کند و چون اتحادیه آسیا پس از بررسی رنکینگ معتمد و عبدالهی را به این مسابقات دعوت کرده است آنها تمایل دارند در این مسابقات شرکت کنند. البته با تمریناتی که هر دو ملی پوش انجام می‌دهند مشخص است که در 80 درصد آمادگی قرار دارند و با همین روند می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها