کد خبر: ۸۱۷۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربي رئال مادريد فاش کرد که از تيم فصل جديد آرسنال بيش از هميشه خوشش مي‌آيد.
   ژوزه مورينيو تأييد کرد که در تيم جديدي که آرسن ونگر هدايت مي‌کند، با وجود جدايي الکس سانگ و روبين فان پرسي آينده درخشاني مي‌بيند.

در واقع تفنگداران با وجود 2 پيروزي و 3 تساوي تا هفته ششم ليگ برتر شروع بسيار خوبي در ابتداي فصل داشتند. آخرين تساوي اين تيم در ورزشگاه اتحاد به دست آمد که اغب تيم‌ها در 2 يا 3 سال گذشته بدون کسب نتيجه از آن خارج شده‌اند.



عملکرد با انگيزه يک‌شنبه شب و ثباتي که مردان ونگر از خود نشان دادند، آن چيزي است که براي مردي که يک بار هم هدايت چلسي را در اختيار داشته، تحسين‌برانگير بوده است.


مورينيو در اين باره اظهار داشت: فکر مي‌کنم آرسنال دوباره در حال احيا شدن است. اين تيم آرسنال را دوست دارم. مي‌دانم که آنها چند بازيکن را از دست داده‌اند، اما شيوه ونگر را در ساماندهي به تيمش مي‌پسندم و فکر مي‌کنم آنها مي‌توانند براي رسيدن به قهرماني پديده اين فصل باشند.


مورينيو در زمان حضور در ليگ برتر انگليس به عنوان سرمربي چلسي مدام با تفنگداران در نزاع بود و اکنون تمجيد وي از اين تيم کمي ناباورانه است. اما اگر فکر کرده‌ايد که مرد پرتغالي ضد آرسنال است، شوک زيادي به شما وارد خواهد شد.


مورينيو مدعي شد که ديدگاه منفي که روزي به تفنگداران داشته تنها به دليل رقابت دو تيم در ليگ برتر بوده است که چيزي غير قابل اجتناب ميان دو تيم لندني است که براي قهرماني با يکديگر مبارزه مي‌کنند.


سرمربي رئال ادامه داد: در گذشته منتقد آرسنال نبودم. وقتي در يک رقابت قرار داريد و تيم‌هاي شما در يک شهر رقيب هستند، در دربي و فينال جام‌ها مقابل يکديگر به ميدان مي‌رويد، طبيعي است که کمي روحيه رقابتي داشته باشيد. اما هميشه احترام وجود داشته است.


سرمربي رئال مادريد ادامه داد: اين تيم را با وجود از دست دادن يک بازيکن بسيار خوب مثل فان‌پرسي بيش از فصل گذشته دوست دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها