کد خبر: ۸۱۷۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در آستانه ي بازي تيمش مقابل پرسپوليس تهران اظهار داشت: با تمام قدرت ظاهر مي شويم و در آزادي از پرسپوليس تهران امتياز مي گيريم.

  اکبر ميثاقيان در گفتگويي اظهار داشت: پرسپوليس تهران هميشه تيمي قدرتمند و خطرناک براي ساير تيم ها محسوب مي شود، اين تيم در ليگ دوازدهم بازيکنان با تجربه و پر مهره اي را در اختيار دارد و بدون توجه به جايگاه فعلي تيم قرمز پوش پايتخت در جدول رده بندي با اين تيم مصاف مي کنيم.

وي افزود: تيم پرسپوليس در ديدار هفته ي نهم مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شده است. لذا با تمام قدرت ظاهر مي شوند و بازيکنان ما بازي سختي را پيش رو دارند.

 ميثاقيان تصريح کرد: اگر چه تاکنون تيم آلومينوم هرمزگان نتايج مطلوبي را درقالب هاي ليگ کسب نکرده است اما با وجود هر گونه شرايط تيم را در رقابت هاي ليگ برتر حفظ مي کنم و با حضور بازيکنان جوان و با انگيزه اي که در اختيار دارم اميدوار به حضوري پر قدرت در ادامه رقابت هاي ليگ دوازدهم  وهمچنين فصل بعد نيز هستيم.

 وي افزود: تيم در آرامش کامل تمرينات خود را انجام مي دهد و آماده ي مصاف يکي از تيم ها برتر پايتخت هستيم.

 وي ادامه داد: در هفته ي اول  رقابت هاي برتر طبق قرعه با استقلال تهران در آزادي مصاف کرديم و با توجه به اينکه بسياري از بازيکنان  آلومينوم براي نخستين بار استاديوم آزادي بازي مي کردند اما نمايش قابل قبولي ارائه دادند اگر چه بازي را با يک گل واگذار کرديم البته در مقابل پرسپوليس تهران تمام تلاش خود را بکار مي گيريم تا اين اتفاق ديگر رخ ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها