کد خبر: ۸۱۵۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت :هنوز ديدگاهم اين است که تيم مي‌تواند به روزهاي خوب خودش برگردد.
رسول کربکندي در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و سايپاي البرز اظهار کرد: واقعا حضور در کنفرانس‌هايي که مربي در بازي قبلش موفق نبوده است بسيار مشکل است اما چاره‌اي نيست. مجموعه‌ي باشگاه، تيم، بازيکنان و هواداران دوران بسيار سختي را مي‌گذرانند و مردم اصفهان و هواداران واقعا نگران تيم هستند که بار مسووليت ما و بازيکنان را زيادتر مي‌کند.

به گزارش ايسنا،وي افزود: ما هنوز نتوانسته‌ايم جوابگوي خواسته‌هاي مردم باشيم. اگر به جدول نگاه کنيد ما مي‌توانيم با يک برد سه پله بالا بياييم. فردا با تيمي بازي مي‌کنيم که بسيار هماهنگ است و با شناخت کاملي که از سايپا داريم مي‌توانيم بازي خانگي را ببريم و تا جايگاه پانزدهم صعود کنيم که اين امر از نظر رواني بسيار تاثيرگذار است.

کربکندي تصريح کرد: در بازي با مس اکثر بازيکنان ما بد بودند. بازي هم پخش مستقيم نمي‌شد به همين دليل شايد بازيکنان ما از جان مايه نمي‌گذاشتند و علي‌رغم تغيير سيستم، گل بدي را دريافت کرديم و تيم وقتي گل مي‌خورد از نظر رواني افت مي‌کند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه يکي از مشکلات فوتبال امروز ما اين است که بخش عمده‌ي بازيکنان براي تيمشان جان‌فشاني نمي‌کنند. زماني عشق و تعصب در فوتبال ما حرف اول را مي‌زد اما الان فوتبال حرفه‌اي راه بدي را دارد مي‌رود و فقط براي بازيکنان مسائل مالي مهم است و اصلا برايشان تعهدي که به باشگاه خود دارند مهم نيست. آنها فقط يک‌طرفه توقع دارند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اگر در بازي فردا موفق نشويد استعفا مي‌دهيد يا خير؟ گفت: از تيمي که درست کرده‌ام دفاع مي‌کنم اما متاسفانه هيچ‌کدام از بازيکنان ما در حد و اندازه‌هاي خودشان بازي نمي‌کنند. هر نتيجه‌ي بدي هم که به دست مي‌آيد همه‌ي فشارها روي مربي است و من بارها اعلام کرده‌ام که اگر نتوانم به تيم ذوب‌آهن کمک کنم کنار مي‌روم اما با اين شرايط کنار نمي‌روم؛ چرا که هنوز ديدگاهم اين است که تيم مي‌تواند به روزهاي خوب خودش برگردد.

کربکندي اظهار کرد: ميانگين سني بازيکنان ما 26/5 سال است.شايد سپهر حيدري و محمدپور کمي سنشان بالا باشد اما ما شش بازيکن را در خط دفاع امتحان کرده‌ايم و تمهيداتي را براي بازي فردا داريم که چنين مشکلاتي پيش نيايد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن افزود: تمام تفکرمان در کرمان اين بود که گل نخوريم و با سيستم 1-1-5-3 بازي کرديم اما متاسفانه در دقيقه 12 به سادگي گل خورديم و با سه دفاع مرکزي هم نتوانستيم گل نخوريم.

وي خاطرنشان کرد: من بارها گفته‌ام که نشست‌هاي قبل از بازي يک کار اصولي نيست و بايد اول زيرساخت‌هاي فوتبال ما درست شود تا مربي بتواند سر موقع به اين کنفرانس‌ها برسد. فقط دنبال جريمه کردن مربيان نباشيم. اگر در اروپا کنفرانس‌هاي قبل از بازي وجود دارد به دليل اين است که زيرساخت‌هاي فوتبال آنها درست است و حجم پروازهاي اين کشورها بسيار بالاست. به همين دليل مربيان سر موقع مي‌رسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها