کد خبر: ۸۱۴۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با کريمي کاري ندارم اما در پرسپوليس بازيکن سالاري نداريم.
محمد رويانيان پس از تمرين امروز در جمع هواداران پرسپوليس که علي کريمي را تشويق مي‌کردند، گفت: ژوزه مربي پرسپوليس است و اين را بايد همه بدانند. او مربي‌اي است که 20 تا 30 قهرماني داشته و فرد کوچکي نيست.

هواداران خطاب به رويانيان گفتند: زماني که استانکو به پرسپوليس آمد تغيير و تحول ايجاد کرد و بازيکني مانند مهدوي کيا را ساخت که رويانيان در پاسخ به اين صحبت هواداران گفت: من در مورد علي کريمي حرفي نمي‌زنم اما همه صحبت‌ها را گوش مي‌دهم. نمي‌توانم همه حرف‌ها را به شما بزنم. من هم به اندازه کافي متوجه مي‌شوم. پسر من 10 سال از شما بزرگتر است و اين را بدانيد که من مديرعامل پرسپوليس هستم. چرا فکر مي‌کنيد من کمتر از شما پرسپوليس را دوست دارم؟ در يک سال سه مربي به پرسپوليس آمده است. استيلي،‌ دنيزلي و حالا هم ژوزه.

رويانيان گفت: پرسپوليسي‌ها بي‌غيرت نيستند و من هم اين طور نيستم و خودتان مي‌دانيد. من در فشار قرار دارم و خيلي از مسئوليت‌ها با من است. شما مي‌دانيد کاشاني با دايي مشکل داشت، استيلي هم نتيجه نگرفت و مجبور شديم کنارش بگذاريم. دايي را خيلي دوست دارم چون او ستاره فوتبال ايران است اما در حال حاضر بايد اجازه دهيد ژوزه کار خود را انجام دهد.

مديرعامل پرسپوليس گفت: به نظر شما سه مربي گذشته مشکل داشتند؟ دنيزلي زماني که سرمربي پرسپوليس بود چهارتا چهارتا گل مي‌خورديم و آسيا را از دست داديم. اگر استيلي بود چه بلايي سرش مي‌آوردند؟ مانوئل هم همين اتفاق برايش افتاده است. با اين وضعيت فرگوسن هم بيايد همين بلا سر پرسپوليس و او خواهد آمد.

رويانيان ادامه داد: وقتي با پسرم مشکل پيدا مي‌کنم با او قهر مي‌کنم چون دوستش دارم. من يک پدر هستم الان هم به چشم پدري به پرسپوليس نگاه مي‌کنم. نبايد يک بازيکن در بازي دوم پس از باخت شلوغ کاري کند. کدام هوادار اين موضوع را تأييد مي‌کند؟ با کريمي کاري ندارم اما در پرسپوليس بازيکن سالاري نداريم. سعي مي‌کنم سال آينده پرسپوليس جواني بسازيم و 10 ميليارد هزينه‌ها را پايين بياوريم.

وي در مورد مسموميت بازيکنان در ديدار با سپاهان گفت: بازيکناني که دچار مسموميت شده‌اند دروغ نمي‌گويند. مهدوي کيا مي‌گفت استاديوم دور سرش مي‌چرخيد و نقي زاده هم توپ را چهار تا مي‌ديد. محمد نوري هم به همين شکل بود. قطعا اين مشکل را پيگيري مي‌کنيم و اجازه نمي‌دهيم کسي سوءاستفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها