کد خبر: ۸۱۴۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
علي فتح الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال تهران طي پيامي انتصاب خليل صالحي را به عنوان مدير عامل باشگاه صنعت نفت به وي تبريک گفت.
صالحي مدير عامل باشگاه صنعت نفت و خليلي‌نيا عضو هيئت مديره اين باشگاه جلسه‌اي با رحيمي رييس هيئت مديره برگزار کردند.اين جلسه در دفتر مهندس رحيمي مدير عامل شرکت پالايش نفت آبادان برگزار شد.در اين نشست به موضوعات و مشکلات عمده موجود در باشگاه صنعت نفت با حضور صالحي مدير عامل باشگاه و خليلي‌نيا عضو هيئت مديره و هم چنين رحيمي رييس هيئت مديره پرداخته شد. طرفين به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص محورهاي بودجه و ساختمان اصلي باشگاه نشستند. از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه موضوع نور ورزشگاه تختي آبادان و صندلي‌هاي آن بود که براي مرتفع کردن اين مشکلات تصميمات نهايي و مقتضي گرفته شد.

*تبريک مدير عامل باشگاه استقلال به صالحي


  علي فتح الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال تهران طي پيامي انتصاب خليل صالحي را به عنوان مدير عامل باشگاه صنعت نفت به وي تبريک گفت. به نقل از سايت باشگاه نفت آبادان در قسمتي از اين پيام تبريک آمده است: «اميد است با توجه به سوابق درخشان مديريتي جنابعالي و توفيقات قبلي در عرصه فوتبال، همچنان راه موفقيت را در باشگاه صنعت نفت آبادان نيز پي بگيريد و از خداوند منان براي شما و آن باشگاه مردمي و محبوب آرزوي موفقيت داريم.»


شايان ذکر است تيم‌هاي صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در چهارچوب هفته دهم ليگ برتر روز چهارشنبه پنجم مهر در آبادان از ساعت 18:30 به مصاف هم خواهند رفت.


***تاريخچه ديدار تيم‌هاي  نفت  و استقلال در ليگ برتر


  تيم‌هاي صنعت نفت و استقلال در تاريخ ليگ‌ برتر هشت بار به مصاف هم رفتند که طلايي‌پوشان پنج بار در اين مصاف‌ها به پيروزي دست يافته‌اند. تاريخچه ديدار اين دو تيم به شرح ذيل است.


*ليگ برتر 81-82


صنعت نفت آبادان يک - صفر استقلال تهران


استقلال تهران يک - صفر صنعت نفت آبادان


*ليگ برتر 86-87


استقلال تهران 2 - 3 صنعت نفت آبادان


صنعت نفت آبادان 2 - يک استقلال تهران


*ليگ برتر 89-90


صنعت نفت آبادان 2 - صفر استقلال اتهران


استقلال تهران 6- 2 صنعت نفت آبادان


*ليگ برتر 90-91


استقلال تهران يک - 2 صنعت نفت آبادان


صنعت نفت آبادان يک - 2 استقلال تهران


*تبريک شهردار آبادان به مدير عامل باشگاه


محمود رضا شيرازي شهردار آبادان طي نامه‌اي انتصاب صالحي را به عنوان مدير عامل باشگاه صنعت نفت تبريک گفت. متن اين نامه به شرح ذيل است:جناب آقاي صالحي-مدير عامل محترم باشگاه صنعت نفت آبادان


با سلام-انتصاب شايسته و بايسته حضرتعالي به عنوان مدير عامل باشگاه صنعت نفت آبادان، سرچشمه زلال لطف حضرت دوست است که بسيار باعث مسرت و خشنودي است. به گواهي آگاهي و کما‌ل‌خواهي و به پشتوانه آشنايي و دانايي شما در امر کارگشايي و نيک رايي، نظر به اطمينان خاطر و اعتماد وافر نسبت به توانمندي‌هاي مديريتي جنابعالي، به رسم ارادت و اخلاص و در کمال امتنان و افتخار اين منصب خطير را به محضر شريفتان تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و از جهاندار جان آفرين جهاني مشحون از عزت و عظمت و توفيق و موفقيت مسالت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها