کد خبر: ۸۱۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
روزنامه الیوم السابع فاش نمود:
به دنبال تشدید درگیری در صحرای سینا برخی از منابع مصری خبر از نفوذ مامورین موساد در گروه های سلفی و تکفیری مصر دارند. روزنامه الیوم السابع دراین خصوص نوشت: منابع امنیتی مصری اعلام کردند که دستور کار این روزهای موساد در مرزهای مشترک خود با مصر، روانه کردن شمار زیادی از عناصر جاسوسی به صحرای سینا و افزایش تدابیر امنیتی در این منطقه از طریق نیروهای ویژه ای است که تمرینات و آموزش های بسیار عالی دیده اند و در عین حال از تجهیزات لازم نیز برخوردار هستند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، به دنبال تشدید درگیری در صحرای سینا برخی از منابع مصری خبر از نفوذ مامورین موساد در گروه های سلفی و تکفیری مصر دارند.

روزنامه الیوم السابع دراین خصوص نوشت: منابع امنیتی مصری اعلام کردند که دستور کار این روزهای موساد در مرزهای مشترک خود با مصر، روانه کردن شمار زیادی از عناصر جاسوسی به صحرای سینا و افزایش تدابیر امنیتی در این منطقه از طریق نیروهای ویژه ای است که تمرینات و آموزش های بسیار عالی دیده اند و در عین حال از تجهیزات لازم نیز برخوردار هستند.



از سوی دیگر، عناصر جاسوسی موساد همچنین در استانهای سوئز ، اسماعلیه و پور سعید نیز مستقر شده اند تا در حقیقت پایگاه های جاسوسی پیشرفته ای با هدف رصد کردن هرگونه حرکتی به سوی صحرای سینا و یا از این صحرا به سوی مرزهای رژیم اشغالگر قدس به شمار آیند.

منابع امنیتی مصر همچنین تاکید کردند که اسرائیلی ها در این مناطق با تکیه بر امکانات ماهواره ای و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین، عملیات خود را علیه عناصر مسلحی که در مرزها تحرکاتی دارند، اجرایی می کنند.

به گفته این منابع رژیم صهیونیستی از طریق جاسوس هایش که ارتباطات خوبی هم با گروه های تکفیری مصر دارند، عملیات خود را در مصر و به ویژه در صحرای سینا به انجام می رساند.

این در حالی است که منابع امنیتی مصر اعلام کردند که دولت مصر با هدف حمایت از سربازانش و تامین امنیت آنان در برابر عناصر جاسوسی و نفوذی موساد، تدابیر امنیتی خود را در داخل مرزها افزایش داده و همچنین حالت فوق العاده اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها