کد خبر: ۸۱۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۶ دی ۱۳۸۹
"تشویقی" مقوله ای است که در بسیاری از ادارات از سالهای گذشته باب و هرچند پس از انقلاب رویه بی حد و حصر آن متوقف شد اما به نظر می‌رسد همچنان شکل افراطی آن در برخی ارگان‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ایام بازی‌های آسیایی گوانجو و در روزهای حساس 16آذر امسال برخی از مسئولان ارشد دانشگاه‌ها با عنوان "تشویقی" به سفر تفریحی گوانجو رفته‌اند.


گفته می‌شود این سفر تفریحی از سوی وزارت علوم برای مسئولان 4دانشگاه کشور در نظر گرفته شده است تا این مسئولان دانشگاه به سفر بی‌مورد و نامربوط گوانجو اعزام شوند.

این درحالی است که با پی‌گیری های انجام شده این سفر بدون هماهنگی و اطلاع مسئولان عالی وزارت علوم مهیا شده است.

مسئولان 4 دانشگاه کشور در روزهایی که باید این افراد در دانشگاه‌ها به جهت ایام روز دانشجو در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند میهمانان ویژه بازی های آسیایی بودند.

در این خصوص دانشجویان دانشگاه ارومیه که به حضور رئیس دانشگاه (دکتر ح ص) و معاونت دانشجویی (دکتر ط) معاونت تربیت بدنی (ش) و معاونت برنامه بودجه تشکیلات (دکتر ح) اعتراض داشتند، اطلاعیه ای در این باره منتشر کردند.

دانشجویان با طرح این سوال که "آیا از دانشجویان دانشگاه ارومیه افرادی عضو تیم های ورزشی ایران بوده اندکه این افراد برای بررسی و تشویق این ورزشکاران به این سفر رفته اند؟" به این سفر پرخرج اعتراض و خواستار پاسخگویی شدند.


گفته می‌شود غیراز مسئولان دانشگاه ارومیه، مسئولان دانشگاه شاهرود و 2 دانشگاه دیگر نیز به این سفر تشویقی اعزام شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها