کد خبر: ۸۱۲۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی تصور می کند که به پشتوانه آمریکا می تواند کاری انجام دهد و آمریکایی ها خود می دانند که در مقابل جمهوری اسلامی ایران دستشان بالاست و نمی توانند اقدامی انجام دهند.
سردار سرتیپ وحیدی در حاشیه رونمایی از دو خودروی زرهی در جمع خبرنگاران افزود: آمریکایی ها می فهمند که مفهوم این حرف های نسنجیده و بی خردانه ای که امروز در داخل رژیم صهیونیستی زده می شود، چیست.

وی در پاسخ به این سؤال که رژیم صهیونیستی به خود اجازه داده است، برای ایران خط قرمز اعلام کند و حتی آمریکا اعلام کرده است که اگر اسرائیل بخواهد به ایران حمله کند، آمریکا حمایتی نمی کند، گفت: حرف آمریکایی ها در این که نباید کسی اقدام علیه ایران کند، عاقلانه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به توصیه برخی جناح های آمریکا به رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه از حرف های تندی که قابلیت اجرا ندارد، خودداری کنند، افزود: اگر کسی حرف تندی را بزند و بعد نتواند اجرا کند موجب تضعیف بیشتر خود خواهد شد.

سردار وحیدی گفت: تنها دلیلی که برای این حرف های رژیم صهیونیستی می توانیم پیدا کنیم مشکلات وسیع داخلی آنهاست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می کند با طرح مسائل خارجی بر مشکلات داخلی خود فائق آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی زمینه های بسیار زیادی را در کشورهای اسلامی به ویژه با بیداری اسلامی از دست داده است، گفت: در کشورهای پیرامونی نیز کاملاً روابطش تضعیف شده و دچار مشکلات فراوانی است.

سردار وحیدی افزود: مشکلات سیاسی فراوان و اختلافات بین گروه ها و جناح ها در داخل رژیم صهیونیستی بسیار فراوان است و مطرح کردن این حرف ها بیشتر مصرف داخلی دارد.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها مواضع روشن خود را اعلام کرده است، اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند به نابودی کامل این رژیم منجر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها