کد خبر: ۸۱۰۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
قائم مقام باشگاه مس کرمان گفت: نباید روابط خاص و جو ارعاب که توسط بعضی‌ها ایجاد می‌شود روی تصمیمات سازمان لیگ تاثیرگذار باشد.

حسن واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به فشارهای سازمان لیگ به باشگاه مس کرمان به منظور تغییر مکان بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: درست چند ماه قبل بود که در دیدار مس برابر راه آهن با اشتباه محرز داور(که بعدا این داور محروم شد) ظلم بزرگی به باشگاه مس شد.

وی افزود: صرف نظر از اعتراض سایر تیم‌ها که در موارد مشابه و در بازی مقابل راه آهن به قضاوت بازی خود دارند این بار در خارج از میدان و در واقع قبل از بازی با کمک نهادی که باید از برگزاری مسابقات بی‌عیب و نقص صیانت کند به ما ظلم بزرگی شد.

واحدی تصریح کرد: سازمان لیگ نامه‌های متعدد این باشگاه  مبنی بر نپذیرفتن میزبانی برای این دیدار را نادیده می‌گیرد و فقط به صحبت‌های شفاهی  و بدون سند و مدرک با یکی از مسئولان قبلی باشگاه استناد می‌کند.

واحدی با بیان اینکه در صورت ادامه این روند از مسئولان فدارسیون فوتبال می‌خواهیم وارد عمل شوند گفت: از مسئولان فدراسیون می‌خواهیم اجازه ندهند روابط خاص و جو ارعاب  که توسط بعضی‌ها ایجاد می‌شود روی تصمیمات سازمان لیگ تاثیرگذار باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها