کد خبر: ۸۱۰۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
کمک مربي يوونتوس از اينکه کونته نمي تواند در ديدار پيش روي يوونتوس مقابل فيورنتينا در ورزشگاه حضور داشته باشد، اظهار تاسف کرد.
  ماسيمو کاررا، کمک مربي يوونتوس، بازيکنان تيمش را به دليل پيروزي مقابل کيه وو مورد ستايش قرار داد.

او همچنين از اينکه کونته نمي تواند در ديدار پيش روي يوونتوس مقابل فيورنتينا در ورزشگاه حضور داشته باشد، اظهار تاسف کرد.



  همبازي سابق کونته و يار وفادار او روي نيمکت بعد از اين بازي گفت: مدت زيادي براي تجديد نيرو نداشتيم اما بسيار خوب پاسخ داديم، کيه وو حريف اساني نبود، ما خوب بازي کرديم و شايسته اين برتري بوديم. مي بينيم که فابيو در لحظات خوبي به سر مي برد.



کاررا به ذهنيت و انگيزه يوونتوسي ها اشاره دارد " ذهنيت ما اين طور است، فلسفه اي که نمي گذارد از چيزي هراس داشته باشيم و مي خواهيم همين طور ادامه دهيم و پيش رويم. اين فلسفه را دوست داريم، به دنبال گلزني بيشتر هستيم و به اين مسئله فکر مي کنيم. همان طور که گفتيم بازي مقابل کيه وو پس از نمايش در لندن اصلا اسان نبود، بازي زيبايي ارائه کرديم و من به بازيکنان تبريک مي گويم"


تفاوت و سختي ديدار برابر رم و يا فيورنتينا؟ فشار و سختي ديدارها يکي ست، امروز هم همين طور بود. از فردا براي ديدارهاي بعدي اماده مي شويم، بايد ادامه دهيم و پيش رويم. "


و در پايان در خصوص شرايط کونته در ديدار مقابل فيورنتينا گفت:" " او در زمان محروميت خود به سر مي برد، فکر نمي کنم که خطرناک باشد و يا کونته ترسي داشته باشد. در انگليس اغلب مديران محروم در جايگاه و در ميان مردم هستند و هيچ اتفاق و جدالي ميان انها نمي افتد. من فکر مي کنم که ديگران از کونته ترس داشته باشند. "

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها