کد خبر: ۸۱۰۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال نوجوانان کره جنوبي گفت: هر چند ژاپن تيم خوبي است اما با توجه به حضور تيم هاي کره جنوبي، کره شمالي و عربستان سعودي در گروه سوم اين رقابت ها، اين تيم شانسي براي صعود به مرحله بعد از اين گروه ندارد.
چوي مون سيچ بعدازظهر امروز (يکشنبه) پس از برتري تيمش برابر کره شمالي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نتيجه اين بازي رضايت دارم و تيم خود را از هم اکنون براي بازي بعد مقابل ژاپن آماده مي کنم.

وي با بيان اينکه سه تيم عربستان سعودي، کره جنوبي و کره شمالي مدعيان صعود از گروه سوم اين مسابقات که گروه مرگ نام گرفته است، هستند، افزود: تيم هاي کره جنوبي و کره شمالي از نظر قدرت بدني، بهتر از تيم ژاپن هستند و تيم عربستان سعودي نيز از نظر آب و هوايي با ايران تطابق دارد، به همين دليل براي تيم ژاپن که از اين دو فاکتور بهره اي نمي برد، هيچ شانسي براي صعود قايل نيستم!

وي با ابراز رضايت از امکانات اقامتي و ورزشگاه هاي ميزبان در تهران ادامه داد: تنها مشکل ما در تهران، ترافيک اين شهر است که کار را براي پيمودن مسير محل اقامت تا زمين تمرين و محل مسابقه دشوار کرده است.

سرمربي تيم کره جنوبي در عين حال تاکيد کرد: شرايط آب و هوايي ايران خشک است و اين موضوع، کار را براي تيم هاي کره اي و ژاپن سخت تر کرده است و معتقدم اين مساله تنها برتري ايران نسبت به ساير تيم هاست.

وي در باره تيم هاي صعود کننده از اين مرحله نيز پيش بيني کرد: از گروه نخست تيم هاي ايران و کويت، از گروه دوم تيم هاي استراليا و عراق، از گروه سوم دو تيم از بين تيم هاي عربستان سعودي، کره جنوبي و کره شمالي و از گروه چهارم تيم هاي سوريه و ازبکستان به مرحله يک چهارم نهايي صعود خواهند کرد.

تيم فوتبال کره جنوبي، عصر امروز (يکشنبه) در نخستين ديدار گروه سوم مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا در ورزشگاه شهيد دستگردي تهران با نتيجه 3 بر صفر برابر کره شمالي به برتري رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها