کد خبر: ۸۰۹۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
استقلال مقابل فجر بد بود تا جایی که سکوها را مجبور به فریاد اعتراض کند،اعتراضی که امیر وتیمش چند هفته ای بود آز آن فاصله گرفته بود.
امیرقلعه نویی
OK

سایت گل- استقلال مقابل فجر بد بود تا جایی که سکوها را مجبور به فریاد اعتراض کند،اعتراضی که امیر وتیمش  چند هفته ای بود آز آن فاصله گرفته بود. مهاجمان استقلال گل نمی زدند چون هافبک ها پاس نمی دادند والبته شکل حرکتی تیم در فاز حمله طوری نبود که هوادار را برای به ثمرر سیدن گل امیدوار کند.

اما فریاد اعتراض هواداران که با نام فرهاد مجیدی و تکرارش به گوش قلعه نویی رسید به غیر از آن نکته اصلی که در پی رد فرهاد از سوی امیر به وقوع پیوست یک پیام فنی هم برای سرمربی آبی ها داشت.

در واقع هواداران  استقلال با این مساله که حنیف عمران زاده در دقایق پایانی ودر صورت گره خوردن بازی تیم به خط حمله منتقل می شود،تا استقلال با روش زشت بازی مستقیم  و بطور تصادفی به گل برسد مشکل دارند واین تغییر  و روش منسوخ و تکراری که مربوط به سال ها پیش است را بر نمی تابند.

در این صورت وقتی هوادار نمی تواند این پیام فنی را در ورزشگاه به گوش قلعه نویی برساند همنوا با آنهایی که به نتیجه نگرفتن تیم در بازی خانگی معترضند یک نام را فریاد می کنند؛یک لحظه فکرش را بکنید.هوادارمی خواهد شعار بدهد و به این تغییر عجیب در خط حمله تیمش اعتراض کند.در این صورت فریاد شعار مجیدی مجیدی راحت تراست یا اینکه مثلا هوادارعصبانی فریاد بزند و بگوید  :«این چه تغییریه ؟» یا بگویند« حنیف که فوروارد نیست» یا ...خنده دار نیست؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها