کد خبر: ۸۰۹۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
اطلاعیه شماره ۳ تجمع‌کنندگان در فرودگاه امام(ره):
تجمع‌کنندگان در فرودگاه امام خمینی(ره) ضمن برشمردن نتایج مثبت بازداشت فائزه هاشمی، خواستار بازداشت و محاکمه مهدی هاشمی شدند.

فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در قالب اطلاعیه شماره سه تجمع‌کنندگان در فرودگاه امام خمینی(ره)، نامه‌ای سرگشاده را به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه نوشت و مطالبات خود را از این قوه در خصوص برخورد با مهدی هاشمی اعلام کرد.

 

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

 

آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه

 

سلام علیکم

 

انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با آرمان‌های استقلال خواهی، مبارزه با اشرافیت و برقراری عدالت به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجامید و عدالت به عنوان آرمان فرادستی و گفتمانی همیشگی مورد تاکید امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده تا آنجا که رهبری از دانشجویان خواسته‌اند «باید هر پدیده ضد عدالت در واقعیت کشور مورد سوال دانشجویان قرار گیرد» فلذا بر خود واجب می‌دانیم تا نکاتی چند را در خصوص جریان ثروت و قدرتی که بر علیه جمهوریت نظام شورش کردند خدمت حضرت تان عرض کنیم:

 

با خبر شدیم که شب گذشته فائزه هاشمی که از جمله بازیگران اصلی جریان قدرت و ثروت برای براندازی بود توسط قوه قضاییه بازداشت شده است تا حکمش اجرایی شود. این حرکت قوه قضاییه بعد از برگزاری دادگاه فساد بزرگ دو نتیجه گرانبها خواهد داشت. اول آنکه صلابت و استقلال این قوه را نشان خواهد داد و در درجه اولی اعتماد مردم و جنبش دانشجویی را به این رکن رکین نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‌کند.

 

جنبش دانشجویی بر خود فرض می‌داند که از شما به خاطر این اقدام تشکر کند اما این تمام کار نیست و ما منتظر اتمام کار این قوه در مقابل فتنه گران هستیم.

 

جناب آقای لاریجانی

 

تحقیقا با خبر شدید که قرار بوده است شب گذشته شاه کلید فتنه 88 از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شود و نیک باید بدانید که دانشجویان برای نشان دادن عزم جزم شان در مقابل فتنه و فتنه گران رهسپار فرودگاه شده و خواستار محاکمه هر چه سریعتر مهدی هاشمی شدند؛ حرکتی که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت. از این منظر از شما می‌خواهیم تا با دستگیری مهدی هاشمی و به انجام رساندن کار نیمه تمام تان سلامی مجدد بر عدالت داشته باشید.

 

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور شب گذشته با حضور در فرودگاه قدم اول برای به انجام رساندن این مهم را برداشته است و تا به سرانجام نشستن این مهم از پای نمی‌نشیند. این اتحادیه اولین امضا برای به دادگاه کشاندن مهدی هاشمی را شب گذشته پای طومار خود در فرودگاه امام خمینی (ره) زد و این طومار را بعد از چرخاندن در دانشگاه‌های سراسر کشور به شما تحویل می‌دهد. بدانید برای برقراری عدالت جنبش دانشجویی همواره پیشگام است و از شما نیز می‌خواهد که فعالانه این حرکت را ادامه دهید.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها