کد خبر: ۸۰۸۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
سازمان پزشكي قانوني در گزارشي اعلام كرد كه در پنج ماهه نخست سالجاري، 48 هزار و 46 تن به دليل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران مراجعه كردند و اين درحالي است كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل 48 هزار و 539 نفر بود.
ایسنا، سازمان پزشكي قانوني در گزارش اعلام كرد كه ميزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكي‌قانوني تهران در پنج ماهه نخست سالجاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل حدود يك درصد كاهش يافت.

براساس اين گزارش، از كل مراجعات نزاع در پنج ماهه امسال 31هزار و 849 تن مرد و 16 هزار و 197 تن زن بودند كه تعداد مراجعان مرد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل نيم و تعداد زنان دو درصد كاهش يافته است.

بر اساس اين آمار در پنج ماهه نخست امسال بيشترين ميزان مراجعات نزاع با 11 هزار و 9 تن مربوط به تيرماه بود و پس از آن بيشترين مراجعات نزاع با 10 هزار و 127 تن و 10 هزار و 98 تن به ترتيب در مرداد و خرداد ثبت شده‌ است.

در اين گزارش آمده است كه در پنج ماهه امسال نيز كمترين مراجعات نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران با هفت هزار و 429 تن در فروردين ماه گزارش شده‌ است. در ارديبهشت امسال نيز 9هزار و 383 تن به دليل نزاع به پزشكي‌قانوني مراجعه كردند.

ميزان مراجعات نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان تهران در تير و مرداد امسال نسبت به سال گذشته به ترتيب، 9.2 و 4.2 درصد افزايش يافته‌است. نكته قابل توجه اينكه در تير امسال مراجعه زنان به مراكز پزشكي قانوني تهران به دليل نزاع نسبت به سال قبل 14.6 درصد افزايش داشته و از سه هزار و 299 تن در تير سال گذشته به سه هزار و 781 تن در تيرماه امسال رسيده‌ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها