کد خبر: ۸۰۷۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: با دستور استاندار قم فردا برابر نفت تهران به ميدان مي‌رويم.
مجتبي رمضان‌بيگي در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: مهندس پيريايي استاندار محترم قم که رياست مجمع باشگاه را هم برعهده دارند به ما دستور دادند براي اينکه فوتبال آسيب نبيند و باشگاه صبا نقشي در ايجاد چالش در اين پديده اجتماعي پرطرفدار نداشته باشد در مسابقه فردا برابر نفت تهران به ميدان برويم. ايشان گفتند حقوق ضايع شده باشگاه را هم پيگيري خواهند کرد.

وي در مورد وضعيت سرمربيگري يحيي گل‌محمدي در صبا، تصريح کرد: ايشان ابتدا گفت به خاطر سلامتي‌اش مي‌خواهد فوتبال را به طور کامل کنار بگذارد و بعد ظاهرا تصميم گرفت در تيمي ديگر مربي باشد تا فشار کمتري را تحمل کند. با اين حال در ديدار با نفت گل‌محمدي، صبا را هدايت خواهد کرد و روز دوشنبه اگر خودش تصميم به جدايي بگيرد با جدايي او مخالفت نمي‌کنيم.

رمضان‌بيگي در مورد گزينه‌هاي سرمربيگري صبا، گفت: 4-5 گزينه مربيگري را مد نظر داريم که حميد استيلي و محمد مايلي‌کهن جز اين گزينه‌ها هستند. شانس همه گزينه‌ها نيز برابر است. گل‌محمدي خودش دو گزينه را به ما معرفي کرد که يکي از آنها استيلي است و اگر گل‌محمدي قصد داشت از تيم ما جدا شود بعد از بازي با نفت و قبل از بازي با داماش سرمربي جديد را انتخاب مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها