کد خبر: ۸۰۶۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه برق شيراز گفت: خريد امتياز تيم استيل آذين تهران غيرقانوني بوده است.
حيدر علي کامياب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: باشگاه استيل آذين قبل از فروش امتياز به تيم برق از سوي فيفا تعليق و فعاليتش در فوتبال ايران متوقف شده بود.

وي افزود: اين تيم به علت مشکلات مالي و پرداخت نکردن مطالبات بازيکنان و مربيان پيشين در سال‌هاي حضور در ليگ برتر به دستور فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) به حالت تعليق درآمده است.

مديرعامل باشگاه برق شيراز خاطرنشان کرد: فدراسيون فوتبال و هيئت فوتبال استان تهران در زمان انعقاد قرارداد معاوضه اين دو باشگاه از نامه رسمي تعليق توسط فيفا اطلاع داشته‌اند، با اين حال قرارداد را تأييد کرده‌اند.

کامياب با انتقاد از عملکرد فدراسيون فوتبال تصريح کرد: فدراسيون با دانستن اين موضوع با احساسات هواداران تيم پرطرفدار برق بازي کرده است و بايد سريع‌تر اين مشکل را برطرف کند.

عضو هيئت مديره باشگاه برق شيراز اضافه کرد: در جلساتي که هفته گذشته با رياست فدراسيون فوتبال و نايب رئيس اول فدراسيون داشتيم قول‌هاي مساعدي براي حل اين مشکل دادند.

کامياب وقوع چنين مشکلاتي را فقط مختص فوتبال ايران در دنيا دانست و گفت: فدراسيون فوتبال اگر بخواهد به اين شکل فوتبال کشور را اداره کند بهتر است تعطيل شود.

وي ادامه داد: بازيکنان و کادر فني براي بازي در هفته دوم با مس رفسنجان به کرمان عزيمت کرده بودند و تيم پس از اطلاع از لغو اين بازي به شيراز بازگشت.

مديرعامل باشگاه برق شيراز در پايان تصريح کرد: در صورت برطرف نشدن اين مشکل به فيفا شکايت کرده و از حق خود دفاع مي‌کنيم که ممکن است پيامدهاي ناگواري نيز براي فدراسيون فوتبال کشورمان داشته باشد.

به گزارش فارس، بازي‌هاي ليگ دسته يک فوتبال از 23 شهريورماه آغاز شده و ديروز دومين هفته خود را پشت سر گذاشت اما تيم برق هنوز موفق به برگزاري ديدارهاي خود نشده است و در وضعيت نامعلومي به سر مي‌برد.

برق شيراز سال گذشته در ليگ دسته اول فوتبال شرکت داشت و به علت مشکلات فراوان غزل خداحافظي از ليگ دسته اول فوتبال ايران را خواند و حالا به تکاپو افتاده است تا با خريد امتياز تيم استيل آذين نام خود را دوباره در فوتبال ايران احيا کند.

برق شيراز باشگاهي با قدمت 70 ساله در فوتبال ايران و هواداران بي‌شمار است که ندانم‌کاري و حضور افراد غيرمتخصص و غير فوتبالي بلايي بر سر اين تيم آورده است که بايد براي يک امتياز ليگ دسته يک اين چنين دست و پا بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها