کد خبر: ۸۰۶۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: پرتاب ترقه به زمين از سوي تماشاگرنماها خودزني بود.
رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اينکه گفته مي شود به دليل پرتاب ترقه از سوي هواداران سپاهان در ديدار با الاهلي عربستان، اين تيم با محروميت از سوي AFC روبرو مي شود، عنوان کرد: هيچ بعيد نيست اين اتفاق رخ دهد و شايد ما را محروم کنند. پرتاب ترقه مورد تاييد هيچ کسي نيست. البته گزارش ناظر AFC خيلي عليه سپاهان نبود اما احتمال هر تصميمي وجود دارد و تا زماني که آنها صحبتي نکنند ما نمي توانيم حرفي بزنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که مگر هواداران قبل از ورود به ورزشگاه توسط نيروي انتظامي بازرسي نمي شوند، گفت: قطعا همين طور است اما نمي دانم اين تماشاگر نماها چگونه موفق مي شوند ترقه ها را همراه خود به ورزشگاه بياورند.

سرپرست تيم سپاهان در مورد روند بازي با الاهلي و اينکه اگر سپاهان در اين مسابقه گل مي زد براي بازي برگشت کار ساده تري را در پيش داشت، گفت: به دليل توقف 10 دقيقه اي بازي تيم الاهلي که به دليل ارتفاع، کم آورده بودند نفسي تازه کرد و از سويي برخي هواداران وقتي تعويض اميد ابراهيمي را ديدند فکر کردند کرانچار بدون دليل اين بازيکن را بيرون کشيده و دست از تشويق کشيدند. همه اين اتفاق ها باعث شد تيم نتواند کار خود را انجام دهد. به نظر من کار تماشاگرنماها خودزني بود.

خوروش در ادامه در ارتباط با وضعيت محمد باقر صادقي دروازه بان اين تيم و اميد ابراهيمي گفت: صادقي تازه در تمرينات شرکت کرده و به همين دليل مقابل الاهلي به ميدان نرفت و براي بازي فردا مقابل پرسپوليس همه چيز به وضعيت او بستگي دارد. ابراهيمي هم دو روز است که دور زمين مي دود و امروز وضعيت نهايي اين بازيکن مشخص مي شود.

خوروش در پايان در مورد اينکه احمد جمشيديان در مصاحبه اي عنوان کرده نيم فصل از اين تيم جدا مي شود، خاطرنشان کرد: هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي گيرد ناراحت مي شود اما ما او را حفظ مي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها