کد خبر: ۸۰۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
طبق اعلام قبلي معاون وزير راه از امروز ثبت نام متقاضيان مسكن ويژه تهران از طريق سامانه اعلام شده و به صورت اينترنتي از ساعت 10 آغاز مي شود.
ايسنا، متقاضيان خريد مسكن ويژه تهران كه خود را واجد شرايط ثبت نام ديده‌اند از شنبه هفته گذشته با واريز 20 ميليون تومان در حسابي كه در يكي از شعب بانك مسكن گشوده‌اند آمادگي خود براي مالكيت يكي از 4800 واحد اين نوع از مسكن اعلام كرده‌اند.

اين افراد كه البته تعدادشان در مقايسه با تعداد واحدهاي اعلام شده زياد هم نيست، بايد از امروز با مراجعه به سامانه Tehran.maskanmehr.net فرم ثبت‌نام را پر كنند.

اما شايد هستند كساني كه 20 ميليون تومان را واريز كرده‌اند اما بنا به هر دليلي كه ناتواني در پرداخت ديگر اقساط آن مهم ترين آن باشد، قصد انصراف داشته باشند در صورتي كه متقاضيان پس از واريز وجه اوليه، تقاضاي انصراف داشته باشند، بايد از هشتم مهرماه با دريافت فرم انصرافي به شعبه بانك مسكن مربوطه مراجعه كنند و از مراجعه به شعب بانك قبل از تاريخ مذكور اكيدا خودداري كنند.

صرفا متقاضیانی می‌توانند براي تکمیل اطلاعات وارد سامانه مذکور شوند که شرایط آنها در بررسی های اولیه مردود نشده باشد.

ورود به سامانه به منزله تایید کامل و نهایی شرایط متقاضیان نيست و بررسی‌های تکمیلی در مراحل بعدی به شرح مندرج در شیوه نامه ثبت نام انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها