کد خبر: ۸۰۵۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
پروسه اي كه يحيي طي كرد تا سرمربي شود
گفته مي شود كه در يكي – دو ماه اخير ژوزه از هومن افاضلي مشورت گرفته و نتيجه نگرفتن اين تيم بعد از اين مشاوره ها به تنهايي حكم به منتفي شدن اين نام داده است. تارتار هم به خاطر شرط و شروطش از ليست مورد نظر رويانيان جدا شده آنهم در شرايطي كه مدير عامل پرسپوليس در آخرين اظهار نظرش اعلام كرده ، مربي مورد نظرش در حال حاضر در ليگ برتر تيم دارد و با توجه به اينكه تارتار ديگر تيمي ندارد، مي توان او را از ليست حذف كرد.

سرویس ورزشی بولتن نیوز؛ غش و ضعف كردن هاي سرمربي صبا بالاخره او را به نيمكت سرخ‌پوشان نزديك كرد. همه حرف و صحبت ها حكايت از اين دارد كه محمد رويانيان شنبه با يحيي گل محمدي صحبت مي‌كند تا او را كنار ژوزه روي نيمكت تيمش بنشاند و حالا اين پرسش وجود دارد كه اين مربي كه امسال در ليگ برتر تيم داشته و اتفاقا نتايج خوبي هم گرفته ، چطور ساز جدايي زده و حالا به نيمكت پرسپوليس نزديك شده است؟


ماجرا از آنجايي شروع شد كه پرسپوليس نتوانست نتايج خوبي بگيرد و همين كافي بود تا مربياني كه نهايت آرزويشان نيمكت پرسپوليس است از هر سو انتقادها را روانه پيرمرد پرتغالي كنند و براي نشستن كنار او و احيانا گرفتن صندلي اش تلاش كنند اما اين تلاش ها به جايي نرسيد انهم در شرايطي كه در كنار تمام اين نقدها و مصاحبه ها و البته لابي هاي پشت پرده، مي ديديم كه يحيي گل محمدي به علت ضعف جسماني راهي درمانگاه شده و به او سرم وصل مي‌شود. البته غش و ضعف هاي سرمربي صبا كه انگار بايد واژه سابق را نيز به اين عبارت اضافه كنيم، به همين جا ختم نشد و حتي روزي خبر رسيد كه يحيي راهي سي سي يو (CCU ) شده است و همين كافي بود تا مديران صبا بگويند:« استرس اين تيم براي يحيي سنگين است و اگر او بخواهد حاضر به فسخ قرارداد هستند.»

اين اظهار نظر كه درست همزمان شد با بحث اضافه شدن دستيار ايراني به نيمكت پرسپوليس، كافي بود تا يحيي به عنوان يكي از گزينه هاي نشستن روي نيمكت سرخپوشان مطرح شود اما اين تمام ماجرا نبود.

همين موقع ها بود كه تارتار هم از گهر درود جدا شد و در گفت و گويي با صراحت اعلام كرد كه از سوي باشگاه پرسپوليس با او صحبت شده اما او هم شرط و شروطي گذاشته و خواسته شرح وظايفش مشخص شود. البته اين موضوع باعث نشد تا بحث به همين جا ختم شود چون در ادامه هم نام هومن افاضلي، مربي سابق اميد هم مطرح شد تا تعداد گزينه‌هاي دستياري پرسپوليس به عدد سه برسد اما روندي كه پرسپوليس و اين سه گزينه در دو هفته گذشته سپري كردند، در نهايت كار را به اينجا رساند كه باز هم بايد روي نام اول تمركز كرد و انتظار يحيي را براي نشستن روي نيمكت پرسپوليس كشيد.

گفته مي شود كه در يكي – دو ماه اخير ژوزه از هومن افاضلي مشورت گرفته و نتيجه نگرفتن اين تيم بعد از اين مشاوره ها به تنهايي حكم به منتفي شدن اين نام داده است. تارتار هم به خاطر شرط و شروطش از ليست مورد نظر رويانيان جدا شده آنهم در شرايطي كه مدير عامل پرسپوليس در آخرين اظهار نظرش اعلام كرده ، مربي مورد نظرش در حال حاضر در ليگ برتر تيم دارد و با توجه به اينكه تارتار ديگر تيمي ندارد، مي توان او را از ليست حذف كرد.

با اين شرايط و در نظر گرفتن فاكتورهايي كه رويانيان لحاظ كرده، باز هم به گزينه اي به نام يحيي گل محمدي مي رسيم كه حالا مديران صبا هم به راحتي از جدايي اش حرف مي زنند. رويانيان نيز در جايي مي‌گويد منتظر است تا مربي قراردادش را فسخ كند، بعد با او وارد مذاكره شود.... و تمام اينها يعني اينكه گزينه مورد نظر، يحيي است كه به احتمال فراوان ظرف شنبه يا يكشنبه به عنوان دستيار ايراني ژوزه معرفي مي شود.

اين شرايط در حالي براي پرسپوليس و يحيي گل محمدي رقم خورده كه بايد اين پرسش را پرسيد كه چطور سرمربي يك تيم كه اتفاقا خوب هم نتيجه گرفته، حاضر به جدايي از تيمش و قبول دستياري تيم ديگر شده است؟ آيا اين تصميم دليلي غير از اين دارد كه او آلترناتيو ژوزه است و اگر در دو – سه هفته آينده اين تيم نتيجه نگيرد، به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي مي شود؟


خبرهاي رسيده از باشگاه پرسپوليس به اين پرسش پاسخ مثبت مي دهد تا جاييكه شنيده مي شود بين رويانيان و يحيي گل محمدي هم درباره اين موضوع صحبت هايي رد و بدل شده است و در اصل رويانيان مي خواهد از همين الان جايگزين احتمالي ژوزه را انتخاب كند تا اگر باز هم نتيجه نگرفت، ديگر خود را معطل نام هاي بزرگ نكند.

با اين شرايط مي توان اينطور نتيجه گرفت كه يحيي گل محمدي از سي سي يو عبور كرده و حالا در نزديكي‌هاي نيمكت پرسپوليس قرار دارد و چه بسا كه به اين زودي ها به عنوان نفر اول اين نيمكت معرفي شود، البته در ان صورت يك پرسش اساسي به وجود مي آيد. آيا بزرگان پرسپوليس كه اين روزها ژوزه را در تنگنا گذاشته‌اند، حاضر به همكاري با اين مربي آرام هستند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها