کد خبر: ۸۰۴۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
ملوان هیچ تلاشی برای جبران نتیجه نمی کرد و جز موقعیتی که نزهتی از دست داد هیچ موقعیتی را در این بازی نداشت
پژمان نوری
ok
سایت گل -
جمعه 31/6/91، هفته نهم دوازدهمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه تختي اهوازتعداد تمشاگران : سه هزار نفر
داور: سيد مهدي سيدعلي، كمك‌ها: بابك داوري، سعيد زارع
اخطار:کوروشی ( ملوان)  مهرداد جماعتی – امیدخالدی
اخراج : پاشنکو(ملوان)

فولادخوزستان :ارشادیوسفی – ایوب والی – عبدالله کرمی – امیدخالدی - مهردادجماعتی – شهاب کرمی – مهدی نوری – ایوب کلانتری (83  ساسان انصاری )–لوسیانوپریرا مندز( 72 آرش افشین)– عباس پورخسروانی(90 کریمی) – اسماعیل شریفات


سرمربی:حسین فرکی

ملوان بندر انزلی: سرگی پشنکو – احمدسیدصالح آهی – سیامک کوروشی – بابک پورغلامی ( 64 علیرضا رمضانی)– پژمان نوری – حسین بادامکی( 75 مهران جعفری ) – جوادشیرزاد –سهیل رحمانی ( محمدمهدی یعقوبی)– سعید یوسف زاده– محمدنزهتی – جلال رافخایی

سرمربی:فرهاد پورغلامی

روز نخست از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم فولادخوزستان مقابل ملوان بندرانزلی و صعود شاگردان حسین فرکی به رتبه دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات به اتمام رسید. این مسابقه به برتری یک بر صفر شاگردان حسین فرکی انجامید تا آنها با 9 امتیاز به رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند. تنها گل تیم فولاد خوزستان در این دیدار خانگی توسط مهدی نوری در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا سرخپوشان خوزستانی پس از پنج هفته طعم پیروزی را بچشند.

این نتیجه درحالی رقم خورد که "سرگئی پاشنکو"، دروازه بان تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه 5+90 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

دقابق حساس:

دقیقه 5: پاس بازیکنان فولاد واشتباه احمدسیدصالح آهی ، پریرا را در موقعیت گل قرار داد و ضربه زیبای ا بازیکن را دروازه بان ملوان به کرنر فرستاد

دقیقه 10 : لوسیانو پریرا توانست موقعیت خوبی را در محوطه جریمه برای خود ایجاد کند و پاشنکو ، دروازه بان ملوان را از سر راه برداشت ولی نتوانست توپ را در دروازه خالی جای دهد و آن را به تیرک عمودی کوبید.

دقیقه 19 : ضربه آزاد لوسیانو پریرا با اختلاف بسیلر کم از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20 : پاس بلند مهدی نوری ، پورخسروانی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه چیپ بی دقت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 23 : ضربه راه دور مهدی نوری با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 38 : حرکت پا به توپ امیدخالدی و پاس وی ، سریفات را در موقعیت نسبتا خوبی قرار داد ولی ضربه کم توان شریفات در آغوش پاشنکو قرار گرفت.

دقیقه 45+2 : پاس پریرا شریفات را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد ولی ضربه زمینی و محکم این بازیکن را باز ه8م پاشنکو گرفت.

دقیقه 76 ضربه از راه دور پژمان نوری در آغوش ارشاد یوسفی قرار گرفت

دقیقه 88 : ضربه آزاد پؤمان نوری ، محمد نزهتی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد ولی این بازیکن قدر این قرصت را ندانست و ضربه ارامش را ارشاد یوسفی در آغوش گرفت.

3+90 : پاس عمق میثم کریمی بازیکن تازه وارد فولاد ، آرش افشین را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی تکل خشن سرگی پاشنکو دروازه بان ملوان وی را سرنگون کرد تا داور کارت قرمز مستقیم را برای این دروازه بان در نظر بگیرد.

 شرح گل :

1-0 (فولاد):دقیقه 54 : یک دوی جماعتی و شریفات جماعتی را درحالت مناسبی قرار داد ، در این حال پورغلامی که تعادل خود را از دست داده بود در محوطه جریمه  با جماعتی برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را اعلام کند. مهدی نوری توانست اولین گل فولاد را از روی نقطه پنالتی درون دروازه  ملوان قرار دهد.

اتفاق ویژه:بعد از اخراج سرگی پاشنکو ، جلال رافخایی درون دروازه قرار گرفت و توانست ضربه آزاد مهدی نوری را در آغوش بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها