کد خبر: ۸۰۴۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور خواستار شدند:
دانشجویان در این اطلاعیه خطاب به رئیس دستگاه قضایی می‌نویسند: فاضل ارجمند جناب آقای آملی لاریجانی دانشجویانی که در ادامه این نامه را امضا خواهند کرد خواستار تعجیل فراوان در امر برگزاری رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در بدو حضور وی در خاک مقدس وطن هستند. ضرورت برگزاری این دادگاه در اولین دقایق حضور مهدی هاشمی در کشور کمتر از برگزاری دادگاه‌های فساد 3هزار میلیاردی نیست.

به گزارش سرویس سیاسی  پایگاه 598، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در واکنش به انتشار خبری مبنی بر بازگشت مهدی هاشمی به کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: پس از ماه‌ها انتظار، خبر بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی مطرح شده است، مدتهاست که  اتهامات متعدد و گسترده‌ای به وی وارد است اما دستگاه قضا تاکنون اقدام عاجلی در این زمینه انجام نداده است.

نویسندگان این اطلاعیه به اعترافات متهامان اصلی فتنه 88 اشاره کرده و می‌نویسند: برخی از اعترافات متهمین اصلی فتنه 88 نشان داد که مهدی هاشمی با عنوان آقازاده درجه یک کشور تا کنون اقداماتی را انجام داده است که به نص صریح صحبت‌های وکیلش به خاطر فرزند هاشمی بودنش شکل گرفته است.

اطلاعیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور تاکید می‌کند: هنوز داغ  علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد و مصطفی شهید قلب امت حزب‌الله ایران را متاثر و متألم کرده است و به گفته وزیر اطلاعات ترور فرزندان وطن اتفاق نمی‌افتاد مگر با فتنه‌انگیزی کسانی که 8 ماه جنگ نرم و سخت را به کشور عزیز ایران تحمیل کرده و حفره‌ای امنیتی در داخل ایجاد کردند، ما هنوز داغدار از دست دادن  برادر بسیجی خود حسین غلام کبیری هستیم.

دانشجویان در این اطلاعیه از رئیس دستگاه قضایی می‌خواهند بدون در نظر گرفتن نسب‌های فامیلی به اتهامات اقتصادی و سیاسی مهدی هاشمی رفسنجانی (بهرمانی) رسیدگی کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: انتظار دانشجویان از قوه قضاییه همان عملکردی است که امام روح الله نسبت به نوه خود داشتند و امام خامنه‌ای در فرمان هشت ماده‌ای خود به قوه قضاییه دستور دادند:

1_ در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضى دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمی‌تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هرمسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.

2_ این امر مهم و حیاتى نباید به گونه شعارى و تبلیغاتى و تظاهرگونه رفتار شود. به جاى تبلیغات باید آثار و برکات عمل، مشهود شود. به دست اندرکاران این‌مهم تاکید کنید که بجاى پرداختن به ریشه‌ها و ام‌الفسادها به سراغ ضعفا و خطاهاى کوچک نروند و نقاط اصلى را رها نکنند. هرگونه اطلاع رسانى به افکار عمومى که البته در جاى خود لازم است، باید به دور از اظهارات نسنجیده و تبلیغات‌گونه بوده و حفظ آرامش و اطمینان افکار عمومى را در نظر داشته باشد.

دانشجویان در این اطلاعیه خطاب به رئیس دستگاه قضایی می‌نویسند: فاضل ارجمند جناب آقای آملی لاریجانی دانشجویانی که در ادامه  این نامه را امضا خواهند کرد خواستار تعجیل فراوان در امر برگزاری رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در بدو حضور وی در خاک مقدس وطن هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: ضرورت برگزاری این دادگاه برای حفظ شانیت نظام اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و افکار عمومی ایران بر خود حق واجبی می‌دانند که این دادگاه، فوری، علنی و شفاف برگزار شود و مسلما در این راه خداوند متعال یاور شما خواهد بود، چراکه قرار است دستگاه تحت امر شما حق مظلوم و ظالم را تفکیک و تقسیم کند.

ضرورت برگزاری این دادگاه در اولین دقایق حضور مهدی هاشمی در کشور کمتر از برگزاری دادگاه‌های فساد 3هزار میلیاردی نیست و افکار عمومی ایران تشنه شنیدن حقایقی هستند که سالهاست از عدالتخوانه جمهوری اسلامی طلبکارند.

ریاست محترم قوه قضائیه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور حفظ جایگاه نظام اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانند و رسیدگی به این پرونده را از جنابتان خواستارند.

این اطلاعیه به بند «م» وصیت نامه امام اشاره می‌کند و می‌افزاید: گره خوردن این پرونده با خون شهدای جهاد علمی و برادران بسیجی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت ملی کشور ایجاب می‌کند در صورت عدم برخورد دستگاه قضا، دانشجویان طبق بند «م» وصیت‌نامه امام خمینی(ره) عمل کنند و البته شهدا و امام شهدا  نیز شاهد و گواه عملکرد حضرتعالی و ما خواهند بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: یادآور می‌شویم خدمات ارزشمند اکبرهاشمی بهرمانی (رفسنجانی) در طول انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما وی که جزء نزدیکان به امام روح الله بودند، نیک می‌دانند که در برخورد با فساد بدون نام و نشان بایستی برخورد کرد و انتظار از اکبر رفسنجانی این است که مصلحت نظام را بالاتر از مصلحت خانواده خود بدانند و خواستار رسیدگی به اتهامات فرزند خود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۳:۲۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
دانشجویانی که در ادامه این نامه را امضا خواهند کرد خواستار تعجیل فراوان در

امر برگزاری رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در بدو حضور وی در خاک مقدس وطن هستند

چشمم آب نمیخوره تازه ممکنه یک چیز ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
در پی بردن به قوت این بیانیه و رعایت رضای خدا همین بس که در پایان این اطلاعیه آمده است: یادآور می‌شویم خدمات ارزشمند اکبرهاشمی بهرمانی رفسنجانی!!! حالا دیگه ایشون کار رو به جایی رسونده که اکثرا بدون عنوان آیت الله یا حجه الاسلام و... نام ایشان را میارن چه وامصیبتایی راه انداخته ها!!
مرسی از خودتون و سایت تون و افکار بلندتون بهم میخوره. آفرین بر شما
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
دهانش راكه بازمي كنه مثل گرگه
پاسخ
رجب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
جهره بسیار زشت و کریهی دارد
جدیدترین اخبار پربازدید ها