کد خبر: ۸۰۴۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۲۲ دی ۱۳۸۹
حمید داوودآبادی، نویسنده و محقق دفاع مقدس که چند روز پیش با دعوت سیامک انصاری به پشت صحنه سریال قهوه تلخ رفت و از مراحل ساخت این سریال بازدید کرد در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: هدف اصلی من بعد از اجابت دعوت سیامک انصاری، تشکر از اقدام مهران مدیری و گروهش در ساخت مجموعه ای بود که در تقبیح برنامه های ماهواره ای ضد ایرانی ساخته بودند.
داوودآبادی به نقل از انصاری گفت: این مجموعه 5 قسمت است که فقط یک قسمت از آن به صورت اتفاقی منتشر شده.



وی تصریح کرد: سیامک انصاری می گوید هزینه ساخت این برنامه را به صورت شخصی پرداخته ایم و هیچ مجموعه ای ما را در این زمینه یاری نکرده است. مهران مدیری و گروهش با توجه به توهین های شبکه های ماهواره ای به ایران و نظام تصمیم گرفتند این مجموعه را به صورت خودجوش بسازند اما چندین سال در آرشیو ماند تا اینکه به نحوی نامشخص منتشر شد.
گفتنی است چندی پیش برنامه ای 50 دقیقه ای منتشر شد که در آن مهران مدیری و گروهش در قالب یک مجموعه نمایشی، شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی را به سخره گرفته بودند و این برنامه به رغم انتشارش در فضای سایبر، در میان مردم فراگیر شد. انتشار این برنامه طنز، مخالفان ایران در خارج کشور را به شدت عصبانی کرد و باعث شد که نسبت به مهران مدیری موضعگیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
مطمئنا این طنز مجوز نخواهد گرفت ولی انقدر پر مغز وبه قول معروف پر وپیمون ساخته شده که دیگه ماهواره نشینان منافق رو داغون کرده...دست مریزاد مهران جون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها